Gå til innhold

Fastlegen spør om henvisningsårsak (diagnose) ?


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
27 minutter siden, frosken skrev:

Tar det virkelig så lang tid å få svar?

Hele poenget med at man går til regelmessig GU er jo nettopp at man ikke selv kan kjenne symptomer på begynnende kreft. Bra at du har fått gjort en sjekk, men tror ikke noen reelt sett kan si noe mer enn det gynekologen gjorde. Men siden legen tydeligvis mente det mest sannsynlig var godartet, så er jo det nettopp det mest sannsynlige!

 

Ja, hun sa det pleier stort sett å være godartet, men hun så så alvorlig ut.

Blødning etter sex , mensmurringer og fortykket slimhinne er symtomer som til sammen ikke beroliger meg nå etter å ha googlet. Typisk at jeg skal begynne å google. Jeg får holde meg unna google.

Jeg blør litt nå etter undersøkelsen også, men skal prøve å legge fra meg dette. Det er jo sommer og snart ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, hun sa det pleier stort sett å være godartet, men hun så så alvorlig ut.

Blødning etter sex , mensmurringer og fortykket slimhinne er symtomer som til sammen ikke beroliger meg nå etter å ha googlet. Typisk at jeg skal begynne å google. Jeg får holde meg unna google.

Jeg blør litt nå etter undersøkelsen også, men skal prøve å legge fra meg dette. Det er jo sommer og snart ferie.

Jeg hadde polypp som forsvant av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På ‎26‎.‎06‎.‎2019 den 16.01, stjernestøv skrev:

Jeg hadde polypp som forsvant av seg selv.

Ja, det tar ting med ro. Når jeg var til GU for noen år siden, så sa jo gynekologen at jeg hadde endometrise og symtomene jeg har er jo egentlig symtomer på det. Sikkert helt ufarlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, det tar ting med ro. Når jeg var til GU for noen år siden, så sa jo gynekologen at jeg hadde endometrise og symtomene jeg har er jo egentlig symtomer på det. Sikkert helt ufarlig.

 

Ja sikkert helt ufarlig men det er jo forståelig at man tenker på det,jeg hadde også musklerknuter som forsvant. Nå bør jeg og ta celleprøve, lenge siden sist. Det er jo best å gjøre det,men blir til at man utsetter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...