Gå til innhold

Er vi under angrep av eliten?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, slabbedask skrev:

Shit happens.

Bare lurer jeg,det er folk som tror det er eliten som er på gang. Blir usikker da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare lurer jeg,det er folk som tror det er eliten som er på gang. 

Det er folk som ikke er helt friske, som ser busemenn, CIA og jøder bak hver busk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vannet på Askøy,eksplosjon i hydrogreier. Hva skjer?

Askøy-saken skyldes vel gamle vannrør ol, slik at drikkevannet har blitt forurenset. Eksplosjonen vet vi ikke noe om ennå, men det skjer jo innimellom at ting får skader eller kan være konstruert feil, eller menneskelig svikt av ymse slag som kan gjøre at det oppstår farlige og helseskadelige situasjoner. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, slabbedask skrev:

Det er folk som ikke er helt friske, som ser busemenn, CIA og jøder bak hver busk.

Ja har noen FB venner som sier eliten står bak alt, og at sannheten snart vil komme frem og da er det slutt på løynene alle tror på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eliten har nok hatt styringen hele tiden. Det er det som er elite. Men å skylde på eliten når det gjelder hydrogenpumpe brannen eller diareen på Askøy er nok skivebom. Like sannsynlig som chemtrails og Illuminati.

Anonymkode: 8f476...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja har noen FB venner som sier eliten står bak alt, og at sannheten snart vil komme frem og da er det slutt på løynene alle tror på. 

Folk er ikke riktig navla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, morsan skrev:

Askøy-saken skyldes vel gamle vannrør ol, slik at drikkevannet har blitt forurenset. Eksplosjonen vet vi ikke noe om ennå, men det skjer jo innimellom at ting får skader eller kan være konstruert feil, eller menneskelig svikt av ymse slag som kan gjøre at det oppstår farlige og helseskadelige situasjoner. 

 

Ok. Har de sagt det skyldes det? Trodde de ikke hadde funnet grunnen jeg. Får se hvordan de forklarer eksplosjonen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eliten har nok hatt styringen hele tiden. Det er det som er elite. Men å skylde på eliten når det gjelder hydrogenpumpe brannen eller diareen på Askøy er nok skivebom. Like sannsynlig som chemtrails og Illuminati.

Anonymkode: 8f476...8e1

Eliten er jo illuminati det,er redd dem jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, morsan skrev:

Folk er ikke riktig navla. 

Tror de er oppegående, de driver på medting i hverdagen. Mer enn jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Har de sagt det skyldes det? Trodde de ikke hadde funnet grunnen jeg. Får se hvordan de forklarer eksplosjonen da. 

Det er en hovedteori at forurensning har kommet inn i drikkevannet. E.coli er en tarmbakterie. 

«Hvis det lekker inn vann er spørsmålet om det står i forbindelse med en eller annen forurensningskilde på overflaten, eksempelvis septiktanker, jordbruksaktivitet eller gjødselhauger.»

https://www.vg.no/i/op1OeR

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har noen FB venner som sier eliten står bak alt, og at sannheten snart vil komme frem og da er det slutt på løynene alle tror på. 

Som sagt, de høres ikke helt friske ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, morsan skrev:

Det er en hovedteori at forurensning har kommet inn i drikkevannet. E.coli er en tarmbakterie. 

«Hvis det lekker inn vann er spørsmålet om det står i forbindelse med en eller annen forurensningskilde på overflaten, eksempelvis septiktanker, jordbruksaktivitet eller gjødselhauger.»

https://www.vg.no/i/op1OeR

 

Ok. Trodde ikke de hadde funnet årsaken enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den såkalte eliten finnes bare i hodet til de som er syke og har en alvorlig sinnslidelse. 

Anonymkode: f3a56...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror de er oppegående, de driver på medting i hverdagen. Mer enn jeg gjør.

De kan godt bedrive andre ting som er helt innafor. Men _dette_ er ikke innafor. Det er ikke oppegående å mene at en diffus elite gjør dette med vilje. 

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Er det rart jeg blir redd? Det er en epidemi det der som kan spre seg. 

Nei, dette kan ikke spre seg. Men vi kan alle risikere å få i oss e.coli eller andre bakterier på grunn av andre feil som gjøres. Derfor er det viktig med alt fra god kjøkkenhygiene til at det føres god kontroll med fx vannverk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har noen FB venner som sier eliten står bak alt, og at sannheten snart vil komme frem og da er det slutt på løynene alle tror på. 

I utgangspunktet tror jeg ikke på noe slikt, men merker at det kan trigge litt paranoia hos meg. Men siden jeg enda er ved mine fulle fem (heldigvis), så avfeier jeg dette totalt og holdent. Punktum.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...