Gå til innhold

Er vi under angrep av eliten?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
2 minutter siden, morsan skrev:

De kan godt bedrive andre ting som er helt innafor. Men _dette_ er ikke innafor. Det er ikke oppegående å mene at en diffus elite gjør dette med vilje. 

Nei, dette kan ikke spre seg. Men vi kan alle risikere å få i oss e.coli eller andre bakterier på grunn av andre feil som gjøres. Derfor er det viktig med alt fra god kjøkkenhygiene til at det føres god kontroll med fx vannverk. 

Ok. Jeg blir bare påvirket når folk skriver sånt i all alvorlighet. 

Ja håper vi får beskjed fra kommunen hvis vannet inneholder e.coli, men det kunne jo smitte fra menneske til menneske og. Noen ville holde barna hjemme fra skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
4 minutter siden, Surrehuggu skrev:

I utgangspunktet tror jeg ikke på noe slikt, men merker at det kan trigge litt paranoia hos meg. Men siden jeg enda er ved mine fulle fem (heldigvis), så avfeier jeg dette totalt og holdent. Punktum.😅

Ok. Jeg bare blir skremt av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må slutte å tro på rariteter og tull og tøys. Selvsagt er det ingen elite eller Illuminati som styrer dette. Ting skjer av naturlig årsaker, forhold dere til det og slutt å lage konspirasjonsteorier som skremmer livet av dere. 

Selvsagt kan det skje en terrorhandling, men det er vi heldigvis svært lite plaget med i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, mrxx skrev:

Dere må slutte å tro på rariteter og tull og tøys. Selvsagt er det ingen elite eller Illuminati som styrer dette. Ting skjer av naturlig årsaker, forhold dere til det og slutt å lage konspirasjonsteorier som skremmer livet av dere. 

Selvsagt kan det skje en terrorhandling, men det er vi heldigvis svært lite plaget med i Norge. 

Skal prøve å ikke tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Veldig rart at ingen slår alarm og ordentlig varsler.

Anonymkode: f87f9...735

Om hva da????

Anonymkode: 0db10...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om angrep utenifra????

Alt koster i dag å betale alle ansatte og eliten. Man må jo bare håpe de gjør en god jobb og finner ut av det til slutt.

Anonymkode: f87f9...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om angrep utenifra????

Hvilke angrep utenfra er det du snakker om???? 

Anonymkode: 0db10...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

selvsagt teoretisk sett mulig at noen har forårsaket disse hendelsene med vilje (algeoppblomstringen som drepte masse fisk også)

men er vel ingen sterke indikasjoner på det så langt

og ville nok heller mistenkt mørke krefter i utlandet som kina eller russland, isteden for "eliten" i Norge, eliten i Norge vil nok at alt skal gå som før så de beholder makt, dersom det blir misnøye blant folket kan de stemme på kommunister f.eks slik vi ser i Oslo, eliten vil ikke at kommunister skal ta pengene deres ;) 

Anonymkode: d0e35...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rabler det for deg??? Man prøver jo alt man kan å finne opphavet til skaden nå.

Anonymkode: f87f9...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rabler det for deg??? Man prøver jo alt man kan å finne opphavet til skaden nå.

Anonymkode: f87f9...735

Alt er nok ikke bare å finne ut av så vanskelige ting.

Anonymkode: f87f9...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alt er nok ikke bare å finne ut av så vanskelige ting.

Anonymkode: f87f9...735

Det klarer man nok.

Anonymkode: 0db10...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Det var en fryktelig rar konspirasjonsteori, selv til konspirasjonsteori å være.

Selvfølgelig er det en elite som styrer. Sånn må det nesten være, siden man per definisjon er på toppen av samfunnet hvis man styrer. Politikere, akademikere, byråkrater, kapitalister, presse, fagforeningstopper etc etc. Kall det gjerne "eliten".

Hvorfor skulle de som gruppe gå sammen og angripe samfunnet? De er jo samfunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Gargamel skrev:

Det var en fryktelig rar konspirasjonsteori, selv til konspirasjonsteori å være.

Selvfølgelig er det en elite som styrer. Sånn må det nesten være, siden man per definisjon er på toppen av samfunnet hvis man styrer. Politikere, akademikere, byråkrater, kapitalister, presse, fagforeningstopper etc etc. Kall det gjerne "eliten".

Hvorfor skulle de som gruppe gå sammen og angripe samfunnet? De er jo samfunnet. 

Tror ikke de "overtroiske" definerer eliten likt som deg. Tror "eliten" mer er en udefinert mengde og type mennesker, dels styrt av strukturer eller krefter man ikke har oversikt over, noe på linje med illuminati. Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det klarer man nok.

Anonymkode: 0db10...fef

Det er så veldig mange som er syke i dag synes jeg.

Anonymkode: f87f9...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så veldig mange som er syke i dag synes jeg.

Anonymkode: f87f9...735

Folk har aldri hatt bedre helse.

Anonymkode: 0db10...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, Xtra skrev:

Tror ikke de "overtroiske" definerer eliten likt som deg. Tror "eliten" mer er en udefinert mengde og type mennesker, dels styrt av strukturer eller krefter man ikke har oversikt over, noe på linje med illuminati. Eller noe sånt.

Du har helt sikkert rett.

Det nytter ikke å argumentere uten å være på ca samme planet. Det vet jeg egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke umulig tror jeg. Vi har alle så nok i dag tror jeg kjendiser som lekfolk.

Anonymkode: f87f9...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må engang bare være nok av strid og ufred og skitne triks synes jeg om det er hva dere tenker på.

Anonymkode: f87f9...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...