Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne dagen er heldigvis over og den vidunderlige mørke natten ligger trygt over byen og fyller hele rommet mitt. Ingen kan komme å ta meg nå! Den eldste sønnen min, foreldrene mine og jeg var i Sverige i dag. Jeg hadde sånn tankekjør og var så nedfor at jeg så vidt klarte å holde meg på bena. Sønnen min var en vidunderlig støtte. Vi delte et måltid og han sa svært lite. Kom ikke med idiotiske oppfordringer om å tenke positivt eller ikke ta livet så alvorlig. Han var bare god og gav meg omsorg. På veien hjem fra Sverige satt jeg i baksetet og gråt. Da jeg kom hjem i fire-tiden stelte jeg meg for natten, gikk inn på rommet mitt, låste døren og la meg. Der lå jeg og hadde det vondt i time etter time etter time. Men så plutselig skjedde det noe. Livsmotet kom sakte tilbake. Jeg stod opp, slo på pc'en og satte på musikk. Musikk folkens! Det er virkelig balsam for sjelen. Nå sitter jeg her og lytter til nydelig musikk. I de siste dagene har jeg lyttet til jazz fra 20-tallet, men nå sitter jeg og lytter til soundtracket til Ringenes Herre.

Jeg er på denne jorden selv om jeg er stygg, feit og mislykket. Jeg vet ikke hvordan fremtiden min blir, men jeg gjør faktisk en innsats for at jeg skal få et bedre liv. Det må jeg  ikke glemme. Og i morgen skal jeg til psykolog.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Godt at du har det bedre nå! :) Sånne dager som du beskriver er ikke noe ok. Håper du og psykologen sammen kan finne ut av hvordan du kan få et bedre liv. Lykke til og klem :)

Anonymkode: 5447d...190

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...