AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Jeg vet ikke om det bare er meg som et litt hysterisk, og derfor reagerer på noe som kanskje er helt normalt. Jeg får helt normal utflod, men dersom jeg gransker utfloden så ser jeg noen bittesmå sorte tråder i den iblant. De er så små at det kan se ut som små tråder fra en bukse eller små hår. Det er ikke mye men litt av det om jeg tar en finger inn i skjeden, og gransker utfloden. Jeg har vært så i tvil om dette er normalt. Men har bestillt en legetime forsikret skyld. Jeg vet ikke om det er små partikler som kan se ut slik som er helt normalt å finne fra skjeden ? Det er altså så lite at jeg hadde aldri lagt merke til det dersom det ikke hadde vært for at jeg er litt engstelig for sykdommer osv Noen som har info og råd å gi? Anonymkode: 76ebe...b17 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449009-mulig-det-er-vanlig-eller-hva/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.