Gå til innhold

Obagi nu derm- erfaringer

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal til konsultasjon i morgen grunnet et sjenerende pigmentbart. Har fått forespeilet at jeg mest sannsynlig skal gå på en 18 ukers- kur, obagi nu derm-serien. Har noen erfaring med denne? Bør jeg vente til etter sommeren?

Og er rødheten og flassingen så ille som enkelte beskriver? Hvor lenge varer den verste flassingen i såfall, og kan man dekke det med sminke?

Noen som vet om man kan behandler deler av ansiktet? Eller om hele må behandles?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/449031-obagi-nu-derm-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
48 minutter siden, dione1 skrev:

Hei. Jeg skal til konsultasjon i morgen grunnet et sjenerende pigmentbart. Har fått forespeilet at jeg mest sannsynlig skal gå på en 18 ukers- kur, obagi nu derm-serien. Har noen erfaring med denne? Bør jeg vente til etter sommeren?

Og er rødheten og flassingen så ille som enkelte beskriver? Hvor lenge varer den verste flassingen i såfall, og kan man dekke det med sminke?

Noen som vet om man kan behandler deler av ansiktet? Eller om hele må behandles?

Det er billigere med Airol som du får på resept av fastlegen. Jeg fikk det av fastlegen og ja jeg flasset en del i starten. Jeg har brukt det siden tidlig i høst og erfaringen min er at ansiktet ser generelt friskere ut,med en jevnere farge og mindre porer, men du vil ha dager med tørr og sår hud. Da kan du ta en pause.

Husk solfaktor. Jeg bruker faktor 50  hver eneste dag. 

26 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er billigere med Airol som du får på resept av fastlegen. Jeg fikk det av fastlegen og ja jeg flasset en del i starten. Jeg har brukt det siden tidlig i høst og erfaringen min er at ansiktet ser generelt friskere ut,med en jevnere farge og mindre porer, men du vil ha dager med tørr og sår hud. Da kan du ta en pause.

Husk solfaktor. Jeg bruker faktor 50  hver eneste dag. 

Takk for tips!Den vil fjerne pigmentflekken på overleppa?

Nicklusheletida
8 minutter siden, dione1 skrev:

Takk for tips!Den vil fjerne pigmentflekken på overleppa?

Jeg er ikke lege og kan ikke love noe. Jeg har tenkt å bruke kremen hele livet . Ikke som et program. Det jeg ser hos meg selv er at hele ansiktet har fått en jevnere farge og at et par solflekker jeg hadde har lysnet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...