AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 Skrevet 20. juni 2019 Jeg bruker 200 mg Lamictal og 200 mg Seroquel depottabletter. Disse tas til samme tidspunkt hver kveld. Dersom de fordeles til f.eks morgen og kveld, har det noe å si for virkningsmekanismen? Er Seroquel depottabletter ' mildere' enn de vanlige som frigir stoffet umiddelbart? Anonymkode: 1e083...6e2 0 Siter
kupton Skrevet 21. juni 2019 Skrevet 21. juni 2019 Seroquel depot er verken mildere eller sterkere enn vanlig Seroquel. Å ta depottabletten en gang i døgnet er som å ta vanlig tablett tre ganger i døgnet om døgndosen er den samme. Det har ingen hensikt å ta depottabletter flere ganger i døgnet. FK sier at den skal tas en gang i døgnet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 Skrevet 21. juni 2019 5 timer siden, kupton skrev: Seroquel depot er verken mildere eller sterkere enn vanlig Seroquel. Å ta depottabletten en gang i døgnet er som å ta vanlig tablett tre ganger i døgnet om døgndosen er den samme. Det har ingen hensikt å ta depottabletter flere ganger i døgnet. FK sier at den skal tas en gang i døgnet. Takk for ditt svar. Jeg lurer også på om de kunne ha vært tatt til ulikt tidspunkt. F.eks. Lamictal til morgenen og Seroquel til kvelden. Anonymkode: 1e083...6e2 0 Siter
kupton Skrevet 21. juni 2019 Skrevet 21. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer også på om de kunne ha vært tatt til ulikt tidspunkt. F.eks. Lamictal til morgenen og Seroquel til kvelden. Det går helt fint :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 Skrevet 21. juni 2019 16 minutter siden, kupton skrev: Det går helt fint 🙂 Takk 🙂 Anonymkode: 1e083...6e2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.