Gå til innhold

Er det en menneskerett å få barn? Har det alltid vært det? Bør det bli det? Hva er årsaken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eller trenger du betenkningstid på svaret? Eller synes det er spørsmål som ikke angår alle?

Anonymkode: c796d...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller trenger du betenkningstid på svaret? Eller synes det er spørsmål som ikke angår alle?

Anonymkode: c796d...a09

Det er ikke en menneskerett å få barn. Har man ikke økonomi eller helse til det bør man absolutt IKKE få barn.

Anonymkode: a3128...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje ikke. Mange har ikke engang den sånne historien om sitt liv så langt. Lov om arkiv og forvaltningen av informasjon og lov  med helsemyndighetene i spissen kan jo skalte og valte som de vil. Lovbrudd ingen hindring der i gården. Allikevel får de ha stillingstitler folk flest assosierer til faglig kompetanse.Det er ting som bare er merkelig. Enkelte preller alt av på virker det som. Vi får nok aldri vite vilken gjøk som står bak?

Anonymkode: c796d...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mente å skrive den sanne historien om sitt liv. Mange har den ikke tror jeg. Ikke ukebladversjinenen engang.Alle får ikke tilgang til arkivene eller alt er forsvunnet.

Anonymkode: c796d...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nå er jeg lei! Kutter ut dol nå pga alle de meningsløse og uforståelige innleggene som ts er ansvarlig for på hele dol. 

Det begynner å gå meg på nervene!

Takk for meg

Anonymkode: 88562...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende er jo spik spenna gæren! Og ødelegger dol for meg. 

Anonymkode: 88562...87d

Herregud, nå overdriver du veldig.

Anonymkode: a3128...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, nå overdriver du veldig.

Anonymkode: a3128...551

Herregud nei det gjør jeg ikke. Den personen ødelegger for MEG jeg har ikke sakt noe om at han/hun/den ødelegger for alle. Men for MEG.

Anonymkode: 88562...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud nei det gjør jeg ikke. Den personen ødelegger for MEG jeg har ikke sakt noe om at han/hun/den ødelegger for alle. Men for MEG.

Anonymkode: 88562...87d

Det er frivillig å lese trådene.

Anonymkode: a3128...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg lei! Kutter ut dol nå pga alle de meningsløse og uforståelige innleggene som ts er ansvarlig for på hele dol. 

Det begynner å gå meg på nervene!

Takk for meg

Anonymkode: 88562...87d

Må si meg litt enig i et det begynner å bli litt mange av disse trådene. Umulig å unngå er de også siden personen har begynt å skrive som anonym.

Anonymkode: 20d16...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er frivillig å lese trådene.

Anonymkode: a3128...55

Ja, så klart. Men hvis en først vil lese noen tråder her, er det ikke enkelt å luke ut innleggene til vedkommende siden hun alltid skriver som anonym. De er allerede lest før en skjønner at det er henne.

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg beklager veldig om jeg er opphavet til at dere føler " støy på linjen" gjennom å ta opp kontroversielle tema kanskje? Jeg har aldri vært en mennesketype som søker kontroverser i livet men jeg har selv eller andre i min nærhet har  vært utsatt for ting jeg tror de fleste ville prøvd å reagere  på etter fattig evne. Men jeg er fullt klar over at vi alle har så nok å bruke tid og ressurser på i dag inkludert meg selv.Noe er helt klart bortkasta.

Anonymkode: c796d...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fornuften.

Anonymkode: a3128...551

Jeg har da aldri vært frisk,men jeg klarte å oppdra to unger med hjelp. Angrer ikke på det akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fins det folk som ikke kan få barn? Det gjør det. Så dermed det er ingen menneskerett å få barn. Man kan ikke bestemme over alle funksjoner i kroppen. 

Anonymkode: e3d7d...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Surrehuggu skrev:

Ja, så klart. Men hvis en først vil lese noen tråder her, er det ikke enkelt å luke ut innleggene til vedkommende siden hun alltid skriver som anonym. De er allerede lest før en skjønner at det er henne.

Men akkurat her forstod jeg ikke hvem ts var. Gjenkjenner stilen lenger nede i tråden.

Synest det oftest er lett å skjønne etter noen få ord.  Etter de orda leser jeg skjeldent resten. Merker at jeg blir litt forutinntatt. Det kan jo være noe adekvat og rasjonelt i det vedkommende skriver,  noen ganger, men så lukker vi, eller jeg i alle fall, øynene.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 22.6.2019 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Fins det folk som ikke kan få barn? Det gjør det. Så dermed det er ingen menneskerett å få barn. Man kan ikke bestemme over alle funksjoner i kroppen. 

Anonymkode: e3d7d...116

Det henger ikke sammen i mitt hode. En rett er uavhengig av mulighet på en måte.

En annen ting er at noe i livet er mere tungt og vanskelig og derfor er det ikke alle som legger i vei med det.

Anonymkode: c796d...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...