Gå til innhold

Psykoterapi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt i psykoterapi hos psykolog, har mye angst/depresjon/dødsangst osv. Har hatt en time, og merket at jeg fikk kontakt med en del følelser jeg ikke visste om allerede. Noen med gode erfaringer fra psykoterapi? Skal gå regelmessig fremover, og kjenner jeg har tro på dette!

hva mener du om psykoterapi Kupton?

Anonymkode: dfae6...3be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt i psykoterapi hos psykolog, har mye angst/depresjon/dødsangst osv. Har hatt en time, og merket at jeg fikk kontakt med en del følelser jeg ikke visste om allerede. Noen med gode erfaringer fra psykoterapi? Skal gå regelmessig fremover, og kjenner jeg har tro på dette!

hva mener du om psykoterapi Kupton?

Det ligger en tråd om psykoterapi øverst på denne siden som psykiateren NHD har skrevet. Regner med Kupton støtter NHD. 

Anonymkode: f96e0...28e

Skrevet

Psykoterapi som er godt planlagt, med klare avtaler og konkrete målsetninger er bra. Om terapeuten er dyktig og pasienten hardtarbeidende, har det stor og varig effekt. Jeg støtter helt det nhd har skrevet om psykoterapi i en tråd litt lengre opp her.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar!:-)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, kupton skrev:

Jeg støtter helt det nhd har skrevet om psykoterapi i en tråd litt lengre opp her.

Haha- morsom, du! Er jo ikke så rart at du støtter han, da 😂

Anonymkode: 12add...78b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...