Gå til innhold

Flaut tema : innblanding om min bruk av prevensjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun må ha en grunn for å være redd for at du får flere barn.  Jeg opplevde kanskje mas fra omgivelsene om å få flere barn, og da var det hint fra mine foreldre og svigerforeldre.  

Hvis mine barn ikke mestret å ha de barna de har hadde jeg nok blitt bekymret.  Det er ikke slik i mitt tilfelle.

Anonymkode: ba23d...b1f

Jeg har en mann som ikke har barn fra før. Prevensjon eller ikke må få bli mellom han og meg. Tror han hadde synes det var veldig rart om han hørte at min mor blandet seg inn i vår prevensjonbruk. Jeg tilgir henne. Hun har sin mening om det men jeg gjør som jeg vil. 

Anonymkode: 5efee...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 26.6.2019 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Enkelte har ingen grenser virker det som. Legge seg i alt.

Anonymkode: 3f169...8ba

Jeg synes det er litt ekkelt når andre legger seg opp i min mann og min sin prevensjonbruk. Det er vi voksne til å avgjøre selv. 

Anonymkode: 5efee...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...