Gå til innhold

Å vente på telefon.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Andre som blir stressa av det? Man vet ikke når det ringer og man har med seg telefonen overalt, det er noe å bli stressa av syns jeg. Psykiateren sa han kanskje skulle ringe i dag eller i løpet av uken, for noe herk. Og alt det stresset selv om jeg ikke vil ta seroquel på dagtid,han trenger jo ikke ringe. Likevel går jeg her å venter på telefon,kan jeg ringe i morgen og gi beskjed til sekræteren om at han ikke trenger å ringe? Bare si jeg ikke vil ta seroquel likevel,da er det jo ikke noe å snakke om? Orker ikke gå sånn i morgen og! Jeg sov dårlig i natt og stod opp klokken fem så jeg er full i nerver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Ikke at dette har noe med saken å gjøre, men ser de har begynt å selge chaga nå. Noen som har erfaring med det? Skal være så bra for helsen,men det er jo så mye som er bra for helsen. ER det virkelig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke at dette har noe med saken å gjøre, men ser de har begynt å selge chaga nå. Noen som har erfaring med det? Skal være så bra for helsen,men det er jo så mye som er bra for helsen. ER det virkelig det?

Har ikke peiling på hva det er.

Anonymkode: 6ece6...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke peiling på hva det er.

Anonymkode: 6ece6...e17

Tror det er noe man finner ute i skogen, ser jo ut som bark eller noe sånt. Har sett på FB at folk henter det,men har aldri helt skjønt hva det er og hva det skal være godt for. Ei driver jo med urter,men hun er jo stadig vekk syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Har du tro på det?

Jeg stiller meg skeptisk / nøytral til helsekost, jeg har aldri brukt noe som helst. Jeg tror på det som fagpersonen skriver i SNL: At det er ufarlig, men ikke har noen (pr. i dag) dokumentert effekt.

Jeg synes egentlig ikke det virker så fristende å spise en snyltevekst som langsomt tar livet av sin veldig mye større "vert", men det er jo litt forskjell på et menneske og en bjørk (og på en levende og en tørket sopp).

Ellers er det jo slik at mange virkestoffer i (skole)medisin også finnes i naturen. Vi har bare funnet bedre måter å "dyrke" det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Andre som blir stressa av det? Man vet ikke når det ringer og man har med seg telefonen overalt, det er noe å bli stressa av syns jeg. Psykiateren sa han kanskje skulle ringe i dag eller i løpet av uken, for noe herk. Og alt det stresset selv om jeg ikke vil ta seroquel på dagtid,han trenger jo ikke ringe. Likevel går jeg her å venter på telefon,kan jeg ringe i morgen og gi beskjed til sekræteren om at han ikke trenger å ringe? Bare si jeg ikke vil ta seroquel likevel,da er det jo ikke noe å snakke om? Orker ikke gå sånn i morgen og! Jeg sov dårlig i natt og stod opp klokken fem så jeg er full i nerver. 

Putt telefonen i lomma så slipper du å stresse. Dette fikser du :) Jeg har med telefonen overalt uansett så ville ikke merket noen forskjell

Anonymkode: 414a7...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, laban skrev:

Jeg stiller meg skeptisk / nøytral til helsekost, jeg har aldri brukt noe som helst. Jeg tror på det som fagpersonen skriver i SNL: At det er ufarlig, men ikke har noen (pr. i dag) dokumentert effekt.

Jeg synes egentlig ikke det virker så fristende å spise en snyltevekst som langsomt tar livet av sin veldig mye større "vert", men det er jo litt forskjell på et menneske og en bjørk (og på en levende og en tørket sopp).

Ellers er det jo slik at mange virkestoffer i (skole)medisin også finnes i naturen. Vi har bare funnet bedre måter å "dyrke" det på.

Ok. Takk for din mening :) Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk på hvordan det gikk forrige gang du bestilte noe på nett du trodde var bra. Du endte opp med et abbo på bare drit. Hold deg til et variert kosthold, spis godt med frukt og grønt :) 

Anonymkode: 414a7...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Putt telefonen i lomma så slipper du å stresse. Dette fikser du :) Jeg har med telefonen overalt uansett så ville ikke merket noen forskjell

Anonymkode: 414a7...819

Har ikke lommer, har hatt den med i kjelleren,på do og ut å røyke i dag. Og var livredd at han skulle ringe hvis jeg spiste,nei får ikke håpe han ringer i morgen heller. Jeg sa til sekræteren at han ikke trengte å ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på hvordan det gikk forrige gang du bestilte noe på nett du trodde var bra. Du endte opp med et abbo på bare drit. Hold deg til et variert kosthold, spis godt med frukt og grønt :) 

Anonymkode: 414a7...819

Har bestilt mye rart jeg,ingenting hjelper så du har sikkert et poeng :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

 

54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har bestilt mye rart jeg,ingenting hjelper så du har sikkert et poeng :) 

Det er rart. Du har tro på alt mulig, bortsett fra medisiner.

Anonymkode: 6ece6...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
24 minutter siden, elina777 skrev:

Chaga funket mot halsbetennelsen til ei på fb så hun anbefalte det

Ok. Greit å vite. Vil bare ha cannabis olje jeg,men vet ikke om det går gjennom tollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er rart. Du har tro på alt mulig, bortsett fra medisiner.

Anonymkode: 6ece6...e17

Har tro på medisiner men det er som gift for meg,men har tatt mindre nå om kvelden...må avgiftes. Tror medisiner hjelper når det tas mot de lidelsene man har,det er ingenting som hjelper på negative symptomer. Og det andre....evnene mine, det mente psykiateren grenset mot psykose. Det var ikke psykose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Søren at jeg ringte og sa han ikke måtte ringe,kunne tenkt meg å si at jeg har det ikke bra. Finnes det ap eller ad som virker energigivende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
17 minutter siden, elina777 skrev:

Wellbutrin?

Men er det ikke den man ikke skal ta hvis man har angst? Ellers er jeg villig til å prøve alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...