Gå til innhold

Å vente på telefon.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men er det ikke den man ikke skal ta hvis man har angst? Ellers er jeg villig til å prøve alt. 

Mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Søren at jeg ringte og sa han ikke måtte ringe,kunne tenkt meg å si at jeg har det ikke bra. Finnes det ap eller ad som virker energigivende?

Vil du ha mer energi må du tenkepå hva du spiser, og være i aktivtet.

Anonymkode: 6ece6...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vil du ha mer energi må du tenkepå hva du spiser, og være i aktivtet.

Anonymkode: 6ece6...e17

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du ha mer energi må du tenkepå hva du spiser, og være i aktivtet.

Anonymkode: 6ece6...e17

Og bare jeg kan gjøre den jobben,det er helt sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Greit å vite. Vil bare ha cannabis olje jeg,men vet ikke om det går gjennom tollen. 

Jo da. Cannabisolje går gjennom tollen. Jeg bestilte det til sønnen min mot nevropatiske smerter og uro. Han er veldig godt fornøyd, men det er ikke noe vidunderkur. Han har fremdeles "smertedager". Men stort sett har han ikke smerter og han føler seg veldig rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
13 minutter siden, Gondor skrev:

Jo da. Cannabisolje går gjennom tollen. Jeg bestilte det til sønnen min mot nevropatiske smerter og uro. Han er veldig godt fornøyd, men det er ikke noe vidunderkur. Han har fremdeles "smertedager". Men stort sett har han ikke smerter og han føler seg veldig rolig.

Å så bra for sønnen din🙂. Var det fra usa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
33 minutter siden, Gondor skrev:

Jo da. Cannabisolje går gjennom tollen. Jeg bestilte det til sønnen min mot nevropatiske smerter og uro. Han er veldig godt fornøyd, men det  i morer ikke noe vidunderkur. Han har fremdeles "smertedager". Men stort sett har han ikke smerter og han føler seg veldig rolig.

Jeg bestiller fra sverige i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, stjernestøv skrev:

Har bestilt mye rart jeg,ingenting hjelper så du har sikkert et poeng :) 

Det er dessverre slik at lite hjelper. Forsøk å finne en ok dose med medisiner og gjør det du kan selv for å få det greiest mulig: søvn, litt mindre koffein før kvelds, ok kosthold, og litt sosialt. Det enkle er ofte det beste, selv ved sykdom

Anonymkode: 414a7...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre slik at lite hjelper. Forsøk å finne en ok dose med medisiner og gjør det du kan selv for å få det greiest mulig: søvn, litt mindre koffein før kvelds, ok kosthold, og litt sosialt. Det enkle er ofte det beste, selv ved sykdom

Anonymkode: 414a7...819

Ja helt enig, det enkle er ofte det beste. Og det å leve i nuet,prøve å se etter positive ting. Bare det å kunne se og å kunne gå er noe å være takknemlig for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...