Gå til innhold

Legekontoret burde slå meg ihjel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg er hos legen er det som han ser rart på meg, helt forvirret. Det blir jeg også. Legekontoret burde slå meg ihjel, for ingen kan hjelpe meg. Vi kommer ingen vei, ingen forslag eller tiltak. Ta en forbanna blodprøve, om igjen og om igjen, som om det skulle endre noe.

Hvorfor kan ikke leger ta litt grep, hjelpe en person som ikke klarer å tenke helt klart selv, når ingen ting lykkes.

Anonymkode: cf37b...938

Videoannonse
Annonse
Gjest Surrehuggu
Skrevet

Det var da voldsomt... Hvis ikke du klarer å tenke helt klart som du sier, så kanskje du heller ikke greier å legge tydelig fram for legen hva du trenger hjelp til? Kanskje hadde det vært lurt å ta med deg en person som kjenner deg og situasjonen din godt, som kan hjelpe deg med å forklare?

Skrevet

Hvorfor går du til den samme legen igjen og igjen og tar den forbanna blodprøven igjen og igjen da?

På tide å gjøre noe annet? 

«Definisjonen på galskap er å gjøre det samme flere ganger og forvente ulikt resultat» -Albert Einstein

Skrevet

Jeg hadde dessverre lignende opplevelse med en tidligere fastlege (bortsett fra blodprøve) da kun en enkelt ting var forsøkt og ikke fungerte. Satt bare og så på meg. Etterlyste at han kunne spør andre leger evnt spesialist, men neida. Til slutt fikk jeg nok og byttet noe jeg egentlig skulle gjort mye tidligere. Min anbefaling er at du skriver noe om hva du trenger og hva du selv tror kan fungere og gi det til legen ved timen. Det kan ofte hjelpe. Eller bare bytte lege om du har mulighet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...