Gå til innhold

Råd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har idag fått se hvor lite verdt jeg er. Og det er så vondt for meg. Hvordan skal jeg komme meg gjennom disse følelsene i dagene som kommer? 

Anonymkode: c0fe0...28f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har idag fått se hvor lite verdt jeg er. 

I dag igjen? Dette skjer jo titt og ofte. Så trist. 

Anonymkode: 051bf...026

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag igjen? Dette skjer jo titt og ofte. Så trist. 

Dette svaret var avgjørende. Nå orker jeg ikke mer. 

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier du også titt og ofte. Jeg kunne ønske for deg at du fikk god hjelp med de tingene du sliter med. Kan jo ikke være noe godt å ha det sånn. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden mente du med det svaret? Hvordan kan du påstå at en kommentar på dol er avgjørende for at du ikke orker mer - hva nå enn det måtte bety?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Hva i all verden mente du med det svaret? Hvordan kan du påstå at en kommentar på dol er avgjørende for at du ikke orker mer - hva nå enn det måtte bety?

Jeg orker ikke å skriver her inne mer og be om råd når jeg har det vanskelg. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke å skriver her inne mer og be om råd når jeg har det vanskelg. 

Jeg tror du ofte stiller spørsmål på feil tidspunkt. Du vil jo  ganske ofte ha oss med på en forutsetning om at du nettopp har fått se hvor lite verdt du er. Vi kan jo ikke vite noe om hva som har skjedd eller hva som vil være bra for deg å gjøre. Vi vet ikke om det er du som tolker ting som har blitt sagt eller gjort på en lite relevant måte eller om du behandles så dårlig av noen i dine omgivelser at det er all mulig grunn til å markere at dette ikke er greit. 

Et annet aspekt ved dette er også det at det vil være bedre om du lager deg en plan over ting du kan gjøre på vanskelige dager og så systematisk finner ut av hva som hjelper deg. Vi kan ikke viete hva som vil gi deg en bedre dag, men du har gode forutsetninger for å finne ut av det. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var veldig dramaqueen-attitude du kom med der 🙂 Forsøk heller å legg litt godvilje i tolkningen av svarene du får. 

Anonymkode: f1684...bc8

AnonymBruker
Skrevet

TS, ikke bry deg om de stygge kommentarene her. Du er like verdifull som alle andre ❤️ nå vet jeg ikke hva du sliter med, men har du oppsøkt hjelp?

Anonymkode: 88780...a36

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, frosken skrev:

Jeg tror du ofte stiller spørsmål på feil tidspunkt. Du vil jo  ganske ofte ha oss med på en forutsetning om at du nettopp har fått se hvor lite verdt du er. Vi kan jo ikke vite noe om hva som har skjedd eller hva som vil være bra for deg å gjøre. Vi vet ikke om det er du som tolker ting som har blitt sagt eller gjort på en lite relevant måte eller om du behandles så dårlig av noen i dine omgivelser at det er all mulig grunn til å markere at dette ikke er greit. 

Et annet aspekt ved dette er også det at det vil være bedre om du lager deg en plan over ting du kan gjøre på vanskelige dager og så systematisk finner ut av hva som hjelper deg. Vi kan ikke viete hva som vil gi deg en bedre dag, men du har gode forutsetninger for å finne ut av det. 

Jeg har min måte å takle alt det vonde på fremover. Jeg tar nå avstand til alt og alle og trekker meg unna. Det funker. Jeg kommer ikke til å snu meg tilbake mer. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg orker ikke mer, så jeg legger tråden død. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg orker ikke mer, så jeg legger tråden død. 

Prøv å heller gjøre det motsatte 🙂 I blant må vi utfordre oss selv på mange måter for å komme litt videre i livene våre. Å tråkke i de samme fotsporene gang på gang gjør sjelden nytte for seg.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å heller gjøre det motsatte 🙂 I blant må vi utfordre oss selv på mange måter for å komme litt videre i livene våre. Å tråkke i de samme fotsporene gang på gang gjør sjelden nytte for seg.

Jeg er sikker i min sak. Det er ikke mer å gjøre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...