Gå til innhold

Hva var virkelig eller ikke

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet

på flyturen hjem fra Tyrkia i 2012... 

jeg visste plutselig det var en Gud og medpassasjerer ble skytsengler med teppe på magen og teppe på magen er kode for at jeg får kreft hvis jeg har stor mage 

og hadde jeg en demon inni meg ifjor. Den kunne fått meg til å skade eller drepe mange mennesker har jeg innsett, siden jeg sparket søppelbøtte på t bane stasjonen. Om den hadde falt over sporene 

eller hadde jeg IKKE en demon??????

får aldri svar

men jeg får kreft

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde en mani.

Anonymkode: 98b5c...a27

Gjest elina777
Skrevet

Jeg vet spillet ikke var virkelig og all paranoiaen, men det med Gud er vanskelig å avfeie i ettertid

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg vet spillet ikke var virkelig og all paranoiaen, men det med Gud er vanskelig å avfeie i ettertid

Da kan du sette det med Gud litt på vent, fint at du uansett ser at det andre er ren skjær sykdom.

Anonymkode: 98b5c...a27

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du hadde en grusom psykose.

Anonymkode: d8d16...b78

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...