Gå til innhold

Hva er best?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg sliter med mye angst for tiden og noen ganger sover jeg ikke om natta, da blir jeg helt ødelagt. Men tingen er at jeg har en tannlegetime på mandag,lurer bare på å avbestille den i morgen. Jeg er ikke flink å ta vare på tennene mine men har ikke vondt,jeg har mistet nesten en hel tann...fylling og biter av tannen. Og har mistet litt av en annen tann, gjør det noe? Jeg er dritredd tannlege,har vival jeg kan ta men sist prikket det i hele meg selv om jeg tok vival. Er det like greit å avbestille siden jeg ikke har vondt? Hva ville du gjort? Altså hvis du hadde tannlegeskrekk? Hadde du gått selv om det ikke var vondt eller ventet til det ble vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg sliter med mye angst for tiden og noen ganger sover jeg ikke om natta, da blir jeg helt ødelagt. Men tingen er at jeg har en tannlegetime på mandag,lurer bare på å avbestille den i morgen. Jeg er ikke flink å ta vare på tennene mine men har ikke vondt,jeg har mistet nesten en hel tann...fylling og biter av tannen. Og har mistet litt av en annen tann, gjør det noe? Jeg er dritredd tannlege,har vival jeg kan ta men sist prikket det i hele meg selv om jeg tok vival. Er det like greit å avbestille siden jeg ikke har vondt? Hva ville du gjort? Altså hvis du hadde tannlegeskrekk? Hadde du gått selv om det ikke var vondt eller ventet til det ble vondt?

Jeg synes det er veldig dumt å avbestille tannlegetime i en slik situasjon. Hvis du venter helt til du får vondt, så kan det hende at tannlegen må gjøre mye mer omfattende arbeide enn hva som er nødvendig nå, og i tillegg kan også kostnadene bli mye høyere. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, frosken skrev: