Gå til innhold

Hva er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok det er bra. Jeg skal spør om de kan rense rennene og,det gjorde de ikke sist. Men er redd for den tannen det ikke er noe igjen av nesten,det er helt svart der.

Kanskje du må ha bro, og trekke den. Det er jo fort gjort. Jeg er ikke tannlege men svart tann er vel død? best å få den fjernet.

Ta så mye vival du trenger, jeg tar masse beroligende når jeg går til tannlegen. Det er jo ikke oftere enn 2 ganger i året.

Anonymkode: c28a5...733

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du må ha bro, og trekke den. Det er jo fort gjort. Jeg er ikke tannlege men svart tann er vel død? best å få den fjernet.

Ta så mye vival du trenger, jeg tar masse beroligende når jeg går til tannlegen. Det er jo ikke oftere enn 2 ganger i året.

Anonymkode: c28a5...733

Ja må vel trekke,har allerede trekt en tann så blir jo tannlaus snart. Ok da tar jeg tre vival,håper det virkelig hjelper.

Skrevet
14 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja må vel trekke,har allerede trekt en tann så blir jo tannlaus snart. Ok da tar jeg tre vival,håper det virkelig hjelper.

Lykke til! Ofte kan det hjelpe å snakke om elefanten i rommet. Si det som det er! 

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, cilie skrev:

Lykke til! Ofte kan det hjelpe å snakke om elefanten i rommet. Si det som det er! 

Ja jeg får gjøre det. Er ikke sikkert han får gjort noe i morgen hvis jeg ikke klarer, men han kan nå se på tennene så får jeg se hva han sier. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg får gjøre det. Er ikke sikkert han får gjort noe i morgen hvis jeg ikke klarer, men han kan nå se på tennene så får jeg se hva han sier. 

Prøv å visualiser hele tannlegetimen - fra du ankommer, venter, snakker med tannlegen osv. Så sier du hvordan du har det med å gå dit. Da sier du dessuten indirekte hvorfor det står litt dårlig til med et par tenner. Dette klarer du👍

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, cilie skrev:

Prøv å visualiser hele tannlegetimen - fra du ankommer, venter, snakker med tannlegen osv. Så sier du hvordan du har det med å gå dit. Da sier du dessuten indirekte hvorfor det står litt dårlig til med et par tenner. Dette klarer du👍

Takk. Ja jeg vivualiserer og får helt hetta, ser for meg at jeg besvimer i stolen. Ja håper det bare er et par tenner. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Takk. Ja jeg vivualiserer og får helt hetta, ser for meg at jeg besvimer i stolen. Ja håper det bare er et par tenner. 

Da er du nok ikke førstemann som gjør det. Vivalen vil hjelpe deg, og jeg tror det at du forteller hvordan det er, også vil gjøre det. Da blir det jo ikke så ille da- om du skulle besvime, må ta pauser osv.

Jeg trakk en visdomstann for noen år siden og da jeg betalte gikk det helt rundt for meg. Ble grønn og ble beordret i stolen igjen. Tannlegen la våt klut på hodet og hevet beina mine. Dette skjedde selv om jeg ikke var nervøs eller hadde tatt noen tbl. 

stjernestøv
Skrevet
11 minutter siden, cilie skrev:

Da er du nok ikke førstemann som gjør det. Vivalen vil hjelpe deg, og jeg tror det at du forteller hvordan det er, også vil gjøre det. Da blir det jo ikke så ille da- om du skulle besvime, må ta pauser osv.

Jeg trakk en visdomstann for noen år siden og da jeg betalte gikk det helt rundt for meg. Ble grønn og ble beordret i stolen igjen. Tannlegen la våt klut på hodet og hevet beina mine. Dette skjedde selv om jeg ikke var nervøs eller hadde tatt noen tbl. 

Oi, fy så ekkel opplevelse du hadde. Har fulgt datteren min til tannlege når hun var helt hysterisk, tannlegen ble meget oppgitt. Men jeg er stort sett rolig da. 

Skrevet

Ta med deg mannen din eller en venn som støtte.

stjernestøv
Skrevet (endret)
2 timer siden, Fionys skrev:

Ta med deg mannen din eller en venn som støtte.

Han kan ikke i morgen. Kunne jo spurt sønnen min,men det ser vel litt for dumt ut? Kunne spurt om noen fra dagsenteret kunne vært med meg,men rekker jeg det da? Skal jo være der kvart på ett i morgen. Har avtalt med sønnen min at han skal kjøre meg ned  og hente meg. 

Endret av stjernestøv
Blomsterfluen
Skrevet (endret)
På 27.6.2019 den 19.19, frosken skrev:

Jeg synes det er veldig dumt å avbestille tannlegetime i en slik situasjon. Hvis du venter helt til du får vondt, så kan det hende at tannlegen må gjøre mye mer omfattende arbeide enn hva som er nødvendig nå, og i tillegg kan også kostnadene bli mye høyere. 

jeg håper at tennene mine faller ut og at jeg kan bruke gebiss for å slippe å måtte bore, fordi jeg har så tannlegeskrekk at det ekke tel å tru. (helt sant).

Endret av Blomsterfluen
stjernestøv
Skrevet

Tok tre vival og sønnen min var med, var betryggende at han var der. Tok bare en tann i dag, det gikk an å fikse på den som ikke er tann igjen nesten, det skal jeg gjøre neste gang. Phu! Lenge til neste gang, men da skal jeg til en annen,fikk litt hetta pga et. Syns han her er rolig og behagelig-

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tok tre vival og sønnen min var med, var betryggende at han var der. Tok bare en tann i dag, det gikk an å fikse på den som ikke er tann igjen nesten, det skal jeg gjøre neste gang. Phu! Lenge til neste gang, men da skal jeg til en annen,fikk litt hetta pga et. Syns han her er rolig og behagelig-

Så bra det gikk bra!

Anonymkode: ecf16...074

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra det gikk bra!

Anonymkode: ecf16...074

Ja er glad det er overstått. :) Og like greit at jeg gikk. 

stjernestøv
Skrevet

Ringte til dem nå og sa jeg ville ha han samme,men han skulle slutte 😮 Kjipt! Men fikk beskjed om at de skulle ta godt imot meg neste gang, det var nå betryggende. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...