Gå til innhold

Snakke nonsense

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fått høre jeg avogtil snakker nonsense

er det pga tankeforstyrrelser

jeg skjønner det ikke selv

tror nærmest vi har telepatisk kontakt dermed bare jeg som får med meg sammenhengen

då blir det nonsense for motparten

Anonymkode: ce062...8fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke uvanlig. Har du schizofreni?

Anonymkode: 3481a...5a5

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å ikke miste selvrespekten og bevare den kontaktflate med andre du synes du klarer. Ting går seg kanskje til med årene. Kanskje blir også kontakt med yrkesliv og arbeidsliv også for denne gruppe.Ta medisiner. Oppsøk fastlege jevnlig for gjennomgang av medisiner og spørre om skjema til ytelser til boligstøtte eller annet eventuelt. Alle har sine greier i dag tror jeg. Det kan virke som noen har det så lett men er kanskje ikke slik.

Alle gode ønsker videre til deg og dine kjære. 😊

"Bare kanskje sannsynligvis mye eldre lidelsesfelle "

Anonymkode: db33d...f88

stjernestøv
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fått høre jeg avogtil snakker nonsense

er det pga tankeforstyrrelser

jeg skjønner det ikke selv

tror nærmest vi har telepatisk kontakt dermed bare jeg som får med meg sammenhengen

då blir det nonsense for motparten

Tror det er sånn de som er psykotiske har det. 

AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg god erfaring med å prøve å holde et godt og allsidig kosthold selv om det ofte er både tungt og vanskelig å få det til spesielt om man er alene boer. Personlig tror jeg det betyr mye uansett om det måtte bli noen kilo for mye og lange strikk i benklærne. Det er ofte så mange bra sider ved et menneske. Ikke bare det ytre. 

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv har jeg god erfaring med å prøve å holde et godt og allsidig kosthold selv om det ofte er både tungt og vanskelig å få det til spesielt om man er alene boer. Personlig tror jeg det betyr mye uansett om det måtte bli noen kilo for mye og lange strikk i benklærne. Det er ofte så mange bra sider ved et menneske. Ikke bare det ytre. 

Vel så viktig føler jeg det er å prøve å ta vare på seg selv og prøve å ikke slite seg ut. Det er så mange både alvorlige og vanskelige spørsmål oppe i vår tid i dag føler jeg så det er lett å slite seg ut.

Men som alltid å ta det opp med legen. Kanskje spesialist.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke uvanlig. Har du schizofreni?

Anonymkode: 3481a...5a5

Bipolar med mistanke om schizoaffektiv hos flere leger/psykolog

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...