Gå til innhold

Våkner automatisk i 5-6 tida hver morgen søndag som hverdag når naboen går til jobben sin..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke noe så gudsjammerlig tidlig selv. Hva skal jeg gjøre med det?

Anonymkode: 0be07...01f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Arbeidsledighrtstallene forstår jeg mindre og mindre av må jeg medgi. Mulig det har å gjøre med at i media har man ofte 2009 som sin referansegruppe mens jeg tenker mye lenger tilbake inne i meg selv og sammenlikner med andre tider som hadde et mye mer differensiert arbeidsmarked.

AnonymBruker
Skrevet

Har mer og mer forstått i livet at noen garanti har ingen av oss, men tror alltid jeg vil våkne i den tida så lenge jeg lever. Rykker fremdeles i foten. Er vel som å sykle man glemmer det aldri. Ønske om en jobb å gå til. Men noen garanti har ingen for langtidsledighet tror jeg. De som vokser opp nå vil kanskje også få liknende problemer. Ikke godt å vite.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke noe så gudsjammerlig tidlig selv. Hva skal jeg gjøre med det?

Bråker han så mye?

Anonymkode: 01aab...fff

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mer og mer forstått i livet at noen garanti har ingen av oss, men tror alltid jeg vil våkne i den tida så lenge jeg lever. Rykker fremdeles i foten. Er vel som å sykle man glemmer det aldri. Ønske om en jobb å gå til. Men noen garanti har ingen for langtidsledighet tror jeg. De som vokser opp nå vil kanskje også få liknende problemer. Ikke godt å vite.

Vi har alle vårt.

Anonymkode: 01aab...fff

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har mer og mer forstått i livet at noen garanti har ingen av oss, men tror alltid jeg vil våkne i den tida så lenge jeg lever

Ingen jobber fast 7 dager i uka, så det er vel andre grunner til at naboen starter så tidlig? Hvis det er unødvendig støy, er det lov å be ham dempe seg på søndager.

Folk flest trenger mindre søvn når de blir eldre.

Skrevet
2 timer siden, laban skrev:

Ingen jobber fast 7 dager i uka, så det er vel andre grunner til at naboen starter så tidlig? Hvis det er unødvendig støy, er det lov å be ham dempe seg på søndager.

Folk flest trenger mindre søvn når de blir eldre.

Kanskje han er bonde?

Skrevet
18 minutter siden, Lillemus skrev:

Kanskje han er bonde?

Bønder har vel ofte litt større plass rundt seg enn at de vekker naboen når de går ut døra? 

AnonymBruker
Skrevet

Bensinstasjon kanskje eller abulansekjøring har jeg tenkt. Nei . Kun noen biler som kjører av sted. Det er kanskje mer noe som " henger i " fra tiden jeg selv jobbet. Det var de tider jeg stod opp i over 30 år og begynte å tenke på frokost , klær og hvordan trafikkforholdene var den dagen. Gå, trikk , tog eller buss Avhengig av vær og vind og hva vi holdt på med på jobben. På slutten tror jeg mange tok kaffe ned i byen sammen før de gikk på jobben. Ikke så tidlig som jeg på grunn av spesielle arbeidsoppgaver.

Rart er det. Blir nok alltid sånn.Før jobb var det skole og studier. Man måtte jo opp om morgenen. Nesten ikke lenger en rest skyldfølelse fordi det ikke lenger er slik.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Arbeidsledighrtstallene forstår jeg mindre og mindre av må jeg medgi. Mulig det har å gjøre med at i media har man ofte 2009 som sin referansegruppe mens jeg tenker mye lenger tilbake inne i meg selv og sammenlikner med andre tider som hadde et mye mer differensiert arbeidsmarked.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du forklare meg hvilken relevans disse svarene hadde for problemstillingen i tråden?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, laban skrev:

Bønder har vel ofte litt større plass rundt seg enn at de vekker naboen når de går ut døra? 

Virker liksom som bilen er deres arbeidsredskap nummer 1. Alt er ikke så lett for alle å være uten bil og flere ofte tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Kan du forklare meg hvilken relevans disse svarene hadde for problemstillingen i tråden?

Jeg forstår at den frie assosiasjonar metode er deg veldig fremmed. Men jeg kommer til å legge dette bort så du vil ikke bli mer plaget av ting du ikke forstår. Mener ikke å såre noen. God sommer videre.😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...