Gå til innhold

Hvordan fjerne smerte umiddelbart ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere tips til hvordan jeg kan fjerne smerten min umidelbart ? Smerten handler om en sorg. Noe som har skjedd. 

Derfor ønsker jeg tips slik at jeg kan få en best mulig helg frem til jeg får time hos psykologen. 

Anonymkode: 5adff...145

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen spesialkompetanse her, men fysisk aktivitet hjelper meg og mange med vonde følelser.

AnonymBruker
Skrevet

Fokusere utover, og ikke innover. Vonde følelser kan dessverre ikke medisineres bort slik som feks hodepine kan. Man må bare akseptere at de er der og gjøre det beste utav alt. 

Jeg har ødelagt så mye for meg selv i desperate forsøk på å få kontroll over vonde følelser at jeg har innsett at vi bare må akseptere dem. Men du kan gjøre fysiske ting, slik xtra nevner. Det pleier å hjelpe litt. 

Anonymkode: 86694...41f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har dere tips til hvordan jeg kan fjerne smerten min umidelbart ? Smerten handler om en sorg. Noe som har skjedd. 

Derfor ønsker jeg tips slik at jeg kan få en best mulig helg frem til jeg får time hos psykologen. 

Anonymkode: 5adff...145

For meg har det hjulpet å være med familie og venner slik at jeg har klart å fokusere på noe annet. 

Skrevet

Tråden er ryddet for ufine innlegg.

Admin

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...