AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 Skrevet 29. juni 2019 Har dere tips til hvordan jeg kan fjerne smerten min umidelbart ? Smerten handler om en sorg. Noe som har skjedd. Derfor ønsker jeg tips slik at jeg kan få en best mulig helg frem til jeg får time hos psykologen. Anonymkode: 5adff...145 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 29. juni 2019 Skrevet 29. juni 2019 Ingen spesialkompetanse her, men fysisk aktivitet hjelper meg og mange med vonde følelser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 Skrevet 29. juni 2019 Fokusere utover, og ikke innover. Vonde følelser kan dessverre ikke medisineres bort slik som feks hodepine kan. Man må bare akseptere at de er der og gjøre det beste utav alt. Jeg har ødelagt så mye for meg selv i desperate forsøk på å få kontroll over vonde følelser at jeg har innsett at vi bare må akseptere dem. Men du kan gjøre fysiske ting, slik xtra nevner. Det pleier å hjelpe litt. Anonymkode: 86694...41f 0 Siter
Fionys Skrevet 29. juni 2019 Skrevet 29. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har dere tips til hvordan jeg kan fjerne smerten min umidelbart ? Smerten handler om en sorg. Noe som har skjedd. Derfor ønsker jeg tips slik at jeg kan få en best mulig helg frem til jeg får time hos psykologen. Anonymkode: 5adff...145 For meg har det hjulpet å være med familie og venner slik at jeg har klart å fokusere på noe annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.