Villanda Skrevet 29. juni 2019 Skrevet 29. juni 2019 Innrømme st jeg har hatt noen røde hevede prikker på baken, lett sviende, at jeg innimellom har svak ruskfølelse i ene øyet, at jeg føles bittelitt sår på leppene, at jeg i dag så en prikk som jeg var usikker på om var en liten blemme? Klorte det opp da jeg forsøkte finne utav det, nå er det en en halv til en cm stor rød flekk. Ikke feber da (tror jeg). Hvis jeg går til lege er jeg rimelig sikker på at Lamictal vil bli seponert, bare for sikkerhets skyld. Jeg vil ikke at den skal det om ikke helt nødvendig. Derfor har jeg ikke gått til lege. Samtidig er jeg lei og sliten av å gå og lure, skulle vurdere selv, følge nøye med. Merker at det tar konsentrasjonen bort fra andre ting. På en annen side, ville jeg sikkert lure på om det virkelig var nødvendig å seponere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 Skrevet 29. juni 2019 Ville absolutt tatt det videre ja, så kan lege avgjøre Anonymkode: a933c...dc8 0 Siter
Villanda Skrevet 29. juni 2019 Forfatter Skrevet 29. juni 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville absolutt tatt det videre ja, så kan lege avgjøre Anonymkode: a933c...dc8 Ok. Det vil si at medisinen må seponeres. 🤔 Håper jeg kan raskt komme i gang med litium da, men nå er det jo ferietid.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 Skrevet 29. juni 2019 37 minutter siden, Villanda skrev: Ok. Det vil si at medisinen må seponeres. 🤔 Håper jeg kan raskt komme i gang med litium da, men nå er det jo ferietid.. Mulig den må det, men kan jo være legen har noen gode ideer å komme med. Snakk i hvertfall med ham/henne og finn ut hva som kan være lurest å gjøre mht. seponering eller ikke. Anonymkode: a933c...dc8 0 Siter
Villanda Skrevet 30. juni 2019 Forfatter Skrevet 30. juni 2019 Ringer i morgen. Med smerter i øye som sist jeg trappa opp, før jeg gikk ned på dosen igjen, også mens heg tar både Zyrtec og Tolvon m, da er det vel bare å gi opp Lamictal, eller er det ennå håp om jeg enda saktere fram, @kupton? 25 mg opp hver andre uke nå. 0 Siter
Villanda Skrevet 30. juni 2019 Forfatter Skrevet 30. juni 2019 Eller..., nei, jeg må være ærlig ned behandler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.