Gå til innhold

Skal jeg bare overgi meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innrømme st jeg har hatt noen røde hevede prikker på baken, lett sviende, at jeg innimellom har svak ruskfølelse i ene øyet, at jeg føles bittelitt sår på leppene, at jeg i dag så en prikk som jeg var usikker på om var en liten blemme?  Klorte det opp da jeg forsøkte finne utav det,  nå er det en en halv til en cm stor rød flekk. Ikke feber da (tror jeg).

Hvis jeg går til lege er jeg rimelig sikker på at Lamictal vil bli seponert, bare for sikkerhets skyld. Jeg vil ikke at den skal det om ikke helt nødvendig. Derfor har jeg ikke gått til lege. Samtidig er jeg lei og sliten av å gå og lure,  skulle vurdere selv, følge nøye med. Merker at det tar konsentrasjonen bort fra andre ting. På en annen side, ville jeg sikkert lure på om det virkelig var nødvendig å seponere. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville absolutt tatt det videre ja, så kan lege avgjøre

Anonymkode: a933c...dc8

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville absolutt tatt det videre ja, så kan lege avgjøre

Ok. Det vil si at medisinen må seponeres. 🤔 Håper jeg kan raskt komme i gang med litium da, men nå er det jo ferietid..

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Villanda skrev:

Ok. Det vil si at medisinen må seponeres. 🤔 Håper jeg kan raskt komme i gang med litium da, men nå er det jo ferietid..

Mulig den må det, men kan jo være legen har noen gode ideer å komme med. Snakk i hvertfall med ham/henne og finn ut hva som kan være lurest å gjøre mht. seponering eller ikke.

Skrevet

Ringer i morgen. Med smerter i øye som sist jeg trappa opp, før jeg gikk ned på dosen igjen, også mens heg tar både Zyrtec og Tolvon m, da er det vel bare å gi opp Lamictal, eller er det ennå håp om jeg enda saktere fram, @kupton? 25 mg opp hver andre uke nå. 

Skrevet

Eller..., nei, jeg må være ærlig ned behandler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...