Gå til innhold

Bære smerten alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Livet er vondt. Mange ganger vet jeg ikke om jeg orker mer. Men jeg vil forsøke å ikke belaste andre med min smerte. Når den blir stengt inne vokser den seg større. Selvmordstankene får overtak. Hva er hensikten med å fortsette? 

Anonymkode: 2e4d9...633

Videoannonse
Annonse
Gjest Surrehuggu
Skrevet

Det høres ut som om du trenger noen å snakke med. Vil du ikke belaste venner og familie, noe som er forståelig, så burde du i alle fall gå til fastlegen og fortelle hvordan du har det. Kanskje kan du bli henvist til en profesjonell du kan prate med.

Jeg vil heller ikke belaste venner og familie med mine ting, så det er en av grunnene til at jeg går og får samtaler hos profesjonelle. Jeg skriver en del også, det kan også hjelpe. Poenget er blant annet å få vonde tanker og følelser ut av "systemet" sitt, og noen ganger få feedback på ting, som f.eks. her på dol. Det kan sikkert hjelpe å bare skrive ned ting for seg selv også.

Håper at du tar kontakt med fastlegen, og at ting ordner seg etterhvert for deg.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Surrehuggu skrev:

Det høres ut som om du trenger noen å snakke med. Vil du ikke belaste venner og familie, noe som er forståelig, så burde du i alle fall gå til fastlegen og fortelle hvordan du har det. Kanskje kan du bli henvist til en profesjonell du kan prate med.

Jeg vil heller ikke belaste venner og familie med mine ting, så det er en av grunnene til at jeg går og får samtaler hos profesjonelle. Jeg skriver en del også, det kan også hjelpe. Poenget er blant annet å få vonde tanker og følelser ut av "systemet" sitt, og noen ganger få feedback på ting, som f.eks. her på dol. Det kan sikkert hjelpe å bare skrive ned ting for seg selv også.

Håper at du tar kontakt med fastlegen, og at ting ordner seg etterhvert for deg.

Jeg går noen ganger til behandler, men føler meg bare tom og trist etterpå. Grubler mye på hva jeg har sagt.

Gjest Surrehuggu
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går noen ganger til behandler, men føler meg bare tom og trist etterpå. Grubler mye på hva jeg har sagt.

Er det bare timer av og til du har, har du ikke noe fast opplegg?

Jeg synes det er trist hvis det stemmer det som noen av og til påpeker, nemlig at noen får mye hjelp, og andre lite. Leit at det skal være sånn. Jeg kunne ønske for deg at du fikk mer hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...