AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 Jeg hadde et møte med psykiateren i dag, og jeg fortalte ham at jeg tror jeg er pedofil. Hans reaksjon overrasket meg. Han tror ikke jeg er pedofil, han tenker først og fremst at jeg er for ung (18), og for det andre mener han at jeg er seksuelt forvirret, og at jeg onanerer til barn på grunn av dette. Men han fortalte meg at vi skulle jobbe med mine lyster, så det er i det minste bra. Anonymkode: 199f8...a2f 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 (endret) Så bra at du turde å fortelle det til psykiateren din, og at dere nå sammen kan forsøke å sette ting litt mer på plass. Lykke til! Endret 1. juli 2019 av Surrehuggu 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 2 minutes ago, Surrehuggu said: Så bra at du turde å fortelle dette til psykiateren din, og at dere nå sammen kan forsøke å sette ting litt mer på plass. Lykke til! Takk Anonymkode: 199f8...a2f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde et møte med psykiateren i dag, og jeg fortalte ham at jeg tror jeg er pedofil. Hans reaksjon overrasket meg. Han tror ikke jeg er pedofil, han tenker først og fremst at jeg er for ung (18), og for det andre mener han at jeg er seksuelt forvirret, og at jeg onanerer til barn på grunn av dette. Men han fortalte meg at vi skulle jobbe med mine lyster, så det er i det minste bra. Anonymkode: 199f8...a2f Det er fint du var åpen om dette og at dere skal jobbe med dette. Det lover godt! Men jeg tror man kan være pedofil selv om man er bare 18 år. 0 Siter
kupton Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 Utmerket. En viktig forskjell på din psykiater og oss her, er at han kjenner deg i RL. Det gir mange fordeler i vurderingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.