AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 Hvis jeg bare har moderat depresjon, unnvikende personlighetforstyrrelse og PTSD, kan jeg da få uføretrygd lett? Eller må jeg kjempe i flere år? I tillegg er min funksjonsnivå veldig lav grunnet min psykisk helse. Hvis jeg søker, tror du jeg har en god sak? Anonymkode: 46cec...31c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg bare har moderat depresjon, unnvikende personlighetforstyrrelse og PTSD, kan jeg da få uføretrygd lett? Eller må jeg kjempe i flere år? I tillegg er min funksjonsnivå veldig lav grunnet min psykisk helse. Hvis jeg søker, tror du jeg har en god sak? Anonymkode: 46cec...31c nei, du får ikke uføretrygd lett. Anonymkode: 3d593...ed0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg bare har moderat depresjon, unnvikende personlighetforstyrrelse og PTSD, kan jeg da få uføretrygd lett? Eller må jeg kjempe i flere år? I tillegg er min funksjonsnivå veldig lav grunnet min psykisk helse. Hvis jeg søker, tror du jeg har en god sak? Anonymkode: 46cec...31c Det har noe med ditt funksjonsnivå å gjøre, så om du fungerer veldig dårlig får du lett ufør. 0 Siter
kupton Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 Det kan jeg kun svare meget generelt på. De vil se på ditt funksjonsnivå over tid. Hvilken behandling du har fått så langt. Hvordan du har respondert på denne. Om det gjenstår anerkjent behandling å forsøke, og de vil også se på din alder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.