usikker Skrevet 2. juli 2019 Skrevet 2. juli 2019 Jeg har tatt 1 mg hver morgen nå i en uke. Merker ikke bedring på angst/vedvarende uro. Burde jeg øke, el innse at fluanxol kanskje ikke virker på meg? Er på dag 13 av økt fontex-dose. Tør jeg spørre @kupton om hans mening? 0 Siter
kupton Skrevet 3. juli 2019 Skrevet 3. juli 2019 Generelt: Doser fra 1,5 til 3,0 mg er det vanligste på indikasjonen angst. Fontex er en særing blant AD pga sin ekstremt lange halveringstid. Det medfører at det tar meget lang til å komme opp i steady state ved oppstart/opptrapping. Fordelen er at det ikke har så store negative konsekvenser om en skulle glemme en dose. 0 Siter
usikker Skrevet 3. juli 2019 Forfatter Skrevet 3. juli 2019 (endret) 2 timer siden, kupton skrev: Generelt: Doser fra 1,5 til 3,0 mg er det vanligste på indikasjonen angst. Fontex er en særing blant AD pga sin ekstremt lange halveringstid. Det medfører at det tar meget lang til å komme opp i steady state ved oppstart/opptrapping. Fordelen er at det ikke har så store negative konsekvenser om en skulle glemme en dose. Takk! Prøver videre m fluanxol da. Holder meg til 1,5 mg en g dgl. Får drøftet med min faste behandler rett over helgen. Endret 3. juli 2019 av usikker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.