Gå til innhold

Er så forandret.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Har blitt veldig forandret siden 2014 på det psykiske plan,har masse negative symptomer. En annen ting er at jeg gråter aldri mer, noe jeg gjorde ofte før. Kan være trist og lei men det er bare en følelse, jeg gråter ikke. Er det pga ap eller har jeg blitt sterkere psykisk? Har jo mye angst,og før når jeg hadde det så skalv jeg og gråt jeg. Sjelver ikke lenger nå heller,det er mer innvendig. Kan klare å sjule det,men når hjernen beveger seg må jeg ta meg til hodet. Det er veldig ubehagelig. Men det er det med at jeg ikke gråter som er så rar, jeg har grått veldig mye helt siden jeg var liten. Så stopper det plutselig opp i 2014. Er ikke det litt rart?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

29

• AnonymBruker

14

• cathlin

5

• ISW

2

Populære dager

stjernestøv
Skrevet

Er det flere som bare slutter å grine? Trodde man ble mer følsom med årene? 

Gjest elina777
Skrevet

Jeg og kjenner hjernen bevege seg og sånn

Skrevet
45 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har ikke grini siden jeg var 10 (noe sånt). Forstår ikke dette behovet enkelte har for å tute hele tiden.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, slabbedask skrev:

Jeg har ikke grini siden jeg var 10 (noe sånt). Forstår ikke dette behovet enkelte har for å tute hele tiden.

Ok. Det er godt etter en grinetokt,da føler man seg lettere. Nå sitter alt fast der inne, tror det skaper angst. 

stjernestøv
Skrevet
42 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg og kjenner hjernen bevege seg og sånn

Ja det er veldig ubehagelig :( 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg gråter heller ikke uansett hvor lei meg jeg er og uansett hvor god grunn jeg har til å gråte. Det er usunt å ikke få ut sine følelser skikkelig, og det er jo naturlig å gråte når man har en grunn. Er nok ap som gjør det, man blir flatere da.

Anonymkode: 629e9...434

Gjest Surrehuggu
Skrevet
3 minutter siden, slabbedask skrev:

Forstår ikke dette behovet enkelte har for å tute hele tiden.

Det har vel alltid vært sånn at noen er mer følsomme enn andre. Noen er mer styrt av følelsene sine enn andre. Ingenting galt eller unormalt ved det, synes jeg.

Gjest elina777
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er veldig ubehagelig :( 

Det er helt uutholdelig 

kjentes ut som jeg hadde en sag som sagde i hjernemassen

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gråter heller ikke uansett hvor lei meg jeg er og uansett hvor god grunn jeg har til å gråte. Det er usunt å ikke få ut sine følelser skikkelig, og det er jo naturlig å gråte når man har en grunn. Er nok ap som gjør det, man blir flatere da.

Anonymkode: 629e9...434

Ja det er nok ap, skal bli kvitt dem å bli meg selv igjen. Ser heller ikke filmer og bilder i pannen lenger når jeg legger meg, det vil jeg ha tilbake. Og lurer på om min åndelige guide som jeg hadde siden jeg var født er borte, ser stadig etter blått lys. Ser anndre lys, før så jeg massivt blått lys og det er guiden. Vil gjerne at han/hun skal være der fremdeles, har litt hetta. Prøver å få kontakt, i natt fikk jeg opp et navn...eller tre navn rettere sagt. Hadde ikke grått om noen hadde dødd heller. 

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Det har vel alltid vært sånn at noen er mer følsomme enn andre. Noen er mer styrt av følelsene sine enn andre. Ingenting galt eller unormalt ved det, synes jeg.

Og jeg har normalt sett vært svært følsomt og blitt lett rørt. 

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, elina777 skrev:

Det er helt uutholdelig 

kjentes ut som jeg hadde en sag som sagde i hjernemassen

Det kan sammenlignes litt med da jeg var til tannlegen i går, han brukte noe som dirret noe fælt. Da og beveget hjernen på seg og jeg måtte bevege hodet,han sa han tok sikkert litt for hardt i og dempet det litt og det hjalp. Vibrerende hjerne er ikke gøy. 

Gjest elina777
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det kan sammenlignes litt med da jeg var til tannlegen i går, han brukte noe som dirret noe fælt. Da og beveget hjernen på seg og jeg måtte bevege hodet,han sa han tok sikkert litt for hardt i og dempet det litt og det hjalp. Vibrerende hjerne er ikke gøy. 

Jeg føler livet mitt er ødelagt pga fornemmelser med hjernen. Klarer jo ingenting når det står på

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg føler livet mitt er ødelagt pga fornemmelser med hjernen. Klarer jo ingenting når det står på

Nei klarer ikke noe jeg heller da, og psykiatrien forstår det ikke. Jeg har forklart mange ganger. 

Gjest elina777
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei klarer ikke noe jeg heller da, og psykiatrien forstår det ikke. Jeg har forklart mange ganger. 

Psykiatrien kaller det vrangforestillinger og det er helt sykt, for det er det ikke!

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, elina777 skrev:

Psykiatrien kaller det vrangforestillinger og det er helt sykt, for det er det ikke!

Å gjør de det? Her har de ingen forklaring,men man kjenner det jo bokstavlig talt så tror ikke det er en vrangforestilling men noe fysisk. 

Gjest elina777
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å gjør de det? Her har de ingen forklaring,men man kjenner det jo bokstavlig talt så tror ikke det er en vrangforestilling men noe fysisk. 

JA. Det er noe fysisk

Skrevet
12 minutter siden, elina777 skrev:

JA. Det er noe fysisk

Har du fått tatt noe sånn scanning av hjernen, hva heter det. 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Har blitt veldig forandret siden 2014 på det psykiske plan,har masse negative symptomer. En annen ting er at jeg gråter aldri mer, noe jeg gjorde ofte før. Kan være trist og lei men det er bare en følelse, jeg gråter ikke. Er det pga ap eller har jeg blitt sterkere psykisk? Har jo mye angst,og før når jeg hadde det så skalv jeg og gråt jeg. Sjelver ikke lenger nå heller,det er mer innvendig. Kan klare å sjule det,men når hjernen beveger seg må jeg ta meg til hodet. Det er veldig ubehagelig. Men det er det med at jeg ikke gråter som er så rar, jeg har grått veldig mye helt siden jeg var liten. Så stopper det plutselig opp i 2014. Er ikke det litt rart?

Hørtes ut som du hadde litt mer folk og liv rundt deg før? At du er mer isolert nå

Du tar vel ikke så mye ap nå?

Gjest elina777
Skrevet
4 minutter siden, cathlin skrev:

Har du fått tatt noe sånn scanning av hjernen, hva heter det. 

Ja, CT

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...