Gå til innhold

Er så forandret.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, elina777 skrev:

Ja, CT

Så de noe galt der?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

29

• AnonymBruker

14

• cathlin

5

• ISW

2

Populære dager

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, cathlin skrev:

Hørtes ut som du hadde litt mer folk og liv rundt deg før? At du er mer isolert nå

Du tar vel ikke så mye ap nå?

Ja jeg var også mer sosial før,nå er det ikke ofte jeg er sosial men det hender jo. 

Tar bare ap om kvelden men føler det er nok, nok til å stenge igjen kanalene mine selv om psykiateren ikke er enig. En healer forstod ikke hvorfor de ville gi meg ap for mange år siden, så sa jeg til henne"De maser sånn om det". Da sa hun "Ja ta nå det en liten stund så du får litt fred". Og fred fikk jeg, kanalene lukket seg igjen fullstendig. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja jeg var også mer sosial før,nå er det ikke ofte jeg er sosial men det hender jo. 

Tar bare ap om kvelden men føler det er nok, nok til å stenge igjen kanalene mine selv om psykiateren ikke er enig. En healer forstod ikke hvorfor de ville gi meg ap for mange år siden, så sa jeg til henne"De maser sånn om det". Da sa hun "Ja ta nå det en liten stund så du får litt fred". Og fred fikk jeg, kanalene lukket seg igjen fullstendig. 

Skulle ikke tro at det lille du tar av medisiner har så stor virkning. 

Gjest elina777
Skrevet
3 minutter siden, cathlin skrev:

Så de noe galt der?

Nei

Skrevet

Jeg tror det viktigste man kan gjøre er å ikke henge seg opp i hvordan man var før man ble syk, men å gjøre sitt beste ut av det som er nå. 

For 5 år siden var jeg i 100% arbeid, aktiv og sosial på fritiden, mens nå klarer jeg ikke å arbeide, heller ikke være så aktiv og sosial som tidligere. I stedenfor å fokusere på hva jeg var tidligere så fokuserer jeg på hva jeg kan gjøre nå for å ha det best mulig. Det er en slags sorgprosess, men man kan ikke bli hengende der, man må komme seg videre. 

stjernestøv
Skrevet
8 minutter siden, cathlin skrev:

Skulle ikke tro at det lille du tar av medisiner har så stor virkning. 

Jo det tror jeg jaggu meg det har. Bare ser det hvis jeg ikke sover en natt f.eks, da åpner kanalene seg noe voldsomt men haken er at jeg blir dritdårlig av å ikke sove og. Så sove må jeg,men vil ha naturlig åpne kanaler. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Fionys skrev:

Jeg tror det viktigste man kan gjøre er å ikke henge seg opp i hvordan man var før man ble syk, men å gjøre sitt beste ut av det som er nå. 

For 5 år siden var jeg i 100% arbeid, aktiv og sosial på fritiden, mens nå klarer jeg ikke å arbeide, heller ikke være så aktiv og sosial som tidligere. I stedenfor å fokusere på hva jeg var tidligere så fokuserer jeg på hva jeg kan gjøre nå for å ha det best mulig. Det er en slags sorgprosess, men man kan ikke bli hengende der, man må komme seg videre. 

Det er bare det at jeg ble syk lenge før 2014 men klarte meg mye bedre før det selv om jeg var dårlig, tvang meg selv til ting og klarte det. Ble stolt av meg selv, nå har jeg ingen giv lenger. Det var et år da ungene var små jeg lå i sofaen i et år og måtte krype opp trappene og holde meg fast i veggene,har ikke vært så dårlig verken før eller etter. Men kan jo være glad jeg ikke har små unger nå, det hadde jeg ikke klart. Å fungere gjorde jeg mye for dem, da måtte jeg for BV pustet meg i nakken og jeg fikk mer støtte enn jeg har nå. 

Det må være tungt for deg å gå fra å være så bra fungerende til å ikke fungere så godt, det forstår jeg er en sorg. Jeg fungerte vel godt før jeg begynte på barneskolen tror jeg, etter det har jeg alltid fungert dårlig og vært en taper. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det tror jeg jaggu meg det har. Bare ser det hvis jeg ikke sover en natt f.eks, da åpner kanalene seg noe voldsomt men haken er at jeg blir dritdårlig av å ikke sove og. Så sove må jeg,men vil ha naturlig åpne kanaler. 

Ja, det høres jo fint ut. Jeg blir selv litt fort overveldet av å være veldig åpen, og veldig sliten etterpå, men det er jo spennende. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, cathlin skrev:

Ja, det høres jo fint ut. Jeg blir selv litt fort overveldet av å være veldig åpen, og veldig sliten etterpå, men det er jo spennende. 

Jeg og blir sliten og vil gjerne lære meg av og på knappen, ja det er utrolig spennende og magisk ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg og blir sliten og vil gjerne lære meg av og på knappen, ja det er utrolig spennende og magisk ❤️ 

Det er sikkert fristende å ville tilbake dit, men de fleste er ikke livet spennende og magisk.

Det blir som en ex-narkoman som vil ha tilbake rusen. 

Anonymkode: 05f83...cfb

stjernestøv
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert fristende å ville tilbake dit, men de fleste er ikke livet spennende og magisk.

Det blir som en ex-narkoman som vil ha tilbake rusen. 

Jeg vil ha det tilbake uansett,det har alltid vært en del av livet mitt. Tror det er min livsoppgave. 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vil ha det tilbake uansett,det har alltid vært en del av livet mitt. Tror det er min livsoppgave. 

Og så bikker det over den andre veien, og så blir du skikkelig dårlig igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, stjernestøv skrev:

For folk flest er livet grått og kjedelig. Man står opp kl 6.30, går på jobben, kommer hjem, spiser middag, halvsover forran tv-en, legger seg, og sånn går åra.

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Det må være tungt for deg å gå fra å være så bra fungerende til å ikke fungere så godt, det forstår jeg er en sorg. Jeg fungerte vel godt før jeg begynte på barneskolen tror jeg, etter det har jeg alltid fungert dårlig og vært en taper. 

Det er ikke en sorg lenger for jeg har innsett at det er slik nå og må bare gjøre det beste ut av det. Målet mitt er fremdeles å jobbe mot å bli bedre, trenger ikke å bli frisk med har et håp om å bli litt bedre.

stjernestøv
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så bikker det over den andre veien, og så blir du skikkelig dårlig igjen. 

Ikke denne gangen, føler det på meg.

stjernestøv
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For folk flest er livet grått og kjedelig. Man står opp kl 6.30, går på jobben, kommer hjem, spiser middag, halvsover forran tv-en, legger seg, og sånn går åra.

Ok. Men vi har en åndelig side også hvis vi vil,og det gir mening til livet. 

stjernestøv
Skrevet
10 timer siden, Fionys skrev:

Det er ikke en sorg lenger for jeg har innsett at det er slik nå og må bare gjøre det beste ut av det. Målet mitt er fremdeles å jobbe mot å bli bedre, trenger ikke å bli frisk med har et håp om å bli litt bedre.

Det er bra det ikke er en sorg nå for det er vondt, og det er bra du er målrettet for å få det bedre. Det er jeg og- 

Gjest elina777
Skrevet

Nå føles hjernen ok igjen

kanskje abilify tablettene jeg tar ved siden av injeksjonen har begynt å hjelpe?

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, elina777 skrev:

Nå føles hjernen ok igjen

kanskje abilify tablettene jeg tar ved siden av injeksjonen har begynt å hjelpe?

Det er bra hjernen din føles ok, ingenting er bedre enn det :) 

Gjest elina777
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bra hjernen din føles ok, ingenting er bedre enn det :) 

Fikk samtale med fact pga slet med hjernen, men bortkastet å dra dit idag når hjernen er ok. Men drar dit likevel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...