Gå til innhold

Er så forandret.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, elina777 skrev:

Fikk samtale med fact pga slet med hjernen, men bortkastet å dra dit idag når hjernen er ok. Men drar dit likevel

Ja bare dra dit du,du kan jo ta det opp at du sliter med det i perioder. Er alltid godt med en samtale om ting som plager en,du kan jo ta opp det du går og tenker på for tiden og. At du vil slutte med litium, det lønner seg å være ærlig med dem. 

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

29

• AnonymBruker

14

• cathlin

5

• ISW

2

Populære dager

stjernestøv
Skrevet

Men det er jo noe som heter forandring fryder, nå skal jeg være den jeg er i dag og sette i gang med å jobbe med min karma. Ikke snike meg unna universet som jeg har prøvd å gjøre de siste fem årene,alt blir sett uansett. Klarer jeg det ikke dette livet får jeg et nytt liv som er ganske likt dette, og det vil jeg jo ikke. Det er bare å brette opp ermene å begynne :) 

Jeg vet selv godt hva jeg må jobbe med,likevel føler jeg at jeg har klart å utrette noe her i livet. Jeg føler meg ikke som et offer lenger,jeg valgte dette livet selv. Jeg føler meg sterkere enn før så det er positivt. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Ikke denne gangen, føler det på meg.

Du kunne trolig hatt det mye bedre hvis du jobbet like hardt for å bli bra som du gjør for å bli mest mulig syk. 

Anonymkode: 4025d...624

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne trolig hatt det mye bedre hvis du jobbet like hardt for å bli bra som du gjør for å bli mest mulig syk. 

Jeg jobber for å føle meg bra nå, tro meg på det. Skal nok klare det denne gangen, er optimistisk. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Men det er jo noe som heter forandring fryder, nå skal jeg være den jeg er i dag og sette i gang med å jobbe med min karma. Ikke snike meg unna universet som jeg har prøvd å gjøre de siste fem årene,alt blir sett uansett. Klarer jeg det ikke dette livet får jeg et nytt liv som er ganske likt dette, og det vil jeg jo ikke. Det er bare å brette opp ermene å begynne :) 

Jeg vet selv godt hva jeg må jobbe med,likevel føler jeg at jeg har klart å utrette noe her i livet. Jeg føler meg ikke som et offer lenger,jeg valgte dette livet selv. Jeg føler meg sterkere enn før så det er positivt. 

Hvordan kan ikke religiøse være fornøyd med det ene livet dere har på jorda. Men nei, det er alltid snakk om det neste livet, som skal bli SÅ mye bedre, enten i himmelen eller som gjenfødt.

Anonymkode: 05f83...cfb

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan ikke religiøse være fornøyd med det ene livet dere har på jorda. Men nei, det er alltid snakk om det neste livet, som skal bli SÅ mye bedre, enten i himmelen eller som gjenfødt.

Jeg er ikke religiøs. Og det er ikke sikkert det neste livet blir bedre, kommer an på hvordan jeg gjør det i dette livet det. Men livet på astralplanet kan være ganske bra, kommer an på hva jeg skaper der det. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg er ikke religiøs. 

Jo, dette er nyreligiøsitet i fri dressur.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, dette er nyreligiøsitet i fri dressur.

Nope. Jeg håper de en gang i fremtiden avskaffer all religion og heller ser verden og universet for det det er. Mange henger fast i gamle dogmer. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nope. Jeg håper de en gang i fremtiden avskaffer all religion og heller ser verden og universet for det det er. Mange henger fast i gamle dogmer. 

Nye dogmer er ikke noe bedre.

stjernestøv
Skrevet

Nye dogmer er ikke noe bedre.

Visdom er meget bra, og ha individuell tro. Alle har sin ei å gå, bare en selv vet hva som er rett for seg selv og sitt liv. Jeg gjør ikke hva en eller annen pastor forteller at jeg skal gjøre, jeg tenker selv. Det er det meningen at vi skal gjøre, tenke selv. Det som er rett for meg trenger ikke være rett for deg, religioner putter folk inn i en boks. Jeg tenker utenfor boksen. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg jobber for å føle meg bra nå, tro meg på det. Skal nok klare det denne gangen, er optimistisk. 

Du jobber hardt og målrettet for å bli så syk som overhodet mulig. Det er utrolig at hjelpeapparatet lar deg holde på. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du jobber hardt og målrettet for å bli så syk som overhodet mulig. Det er utrolig at hjelpeapparatet lar deg holde på. 

Nei tro meg, jeg jobber for å ha et best mulig liv og jeg er positiv nå. Det har jeg ikke vært på lenge,jeg tror jeg skal takle livet mitt. Hjelpeapparatet støtter meg i mine valg og det er riktig, det er mitt liv og min vei. De kan jo hjelpe meg å jobbe med min karma, det er det jeg trenger hjelp til. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Visdom er meget bra, og ha individuell tro. Alle har sin ei å gå, bare en selv vet hva som er rett for seg selv og sitt liv. Jeg gjør ikke hva en eller annen pastor forteller at jeg skal gjøre, jeg tenker selv. Det er det meningen at vi skal gjøre, tenke selv. Det som er rett for meg trenger ikke være rett for deg, religioner putter folk inn i en boks. Jeg tenker utenfor boksen. 

Du gjør bare det du har lest div bøker og sett på div you tube videos, og lest på div nettsteder"

stjernestøv
Skrevet

Du gjør bare det du har lest div bøker og sett på div you tube videos, og lest på div nettsteder"

Leste jeg bøker når jeg vokste opp? Hadde den samme troen da, hadde kontakt med universet og mine hjelpere. Nå leser jeg bøker for å få bekreftelse på min egen tro og det får jeg, kjenner igjen mye av det jeg leser. Det er bra for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:Leste jeg bøker når jeg vokste opp? Hadde den samme troen da, hadde kontakt med universet og mine hjelpere. Nå leser jeg bøker for å få bekreftelse på min egen tro og det får jeg, kjenner igjen mye av det jeg leser. Det er bra for meg. 

Husker du plutselig det nå? Før har du skrevet du ikke huska noe fra barndommen.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Husker du plutselig det nå? Før har du skrevet du ikke huska noe fra barndommen.

En synsk healer fortalte meg ting og min mor bekreftet det, selv husker jeg lite. Men husker ting jeg sa til mine foreldre og andre, at de sa jeg var bare sånn...rar. Men det var ikke rart egentlig.

Skrevet

Kan dere slutte å spille ball fram og tilbake om det finnes noen åndelighet? 

Jeg har mine meninger om det. Jeg har innsett at Stjernestøv ikke er enig med meg, og det er greit. Ingen kommer noen gang til å greie å få henne til å legge dette fra seg.

Jeg kan (etter å ha lest «Hvite Ni*****» av Ingvar Ambjørnsen) forstå at noen mennesker er opptatt av andre ting enn karriere, jobb, penger, bil og hus. Så lenge de ikke plager noen andre er det forsåvidt greit for meg.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Ser ingen grunn til det. Så stille og dødt det er her er det bra å lage litt liv og røre her.

stjernestøv
Skrevet
14 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg har mine meninger om det. Jeg har innsett at Stjernestøv ikke er enig med meg, og det er greit. Ingen kommer noen gang til å greie å få henne til å legge dette fra seg.

Jeg kan (etter å ha lest «Hvite Ni*****» av Ingvar Ambjørnsen) forstå at noen mennesker er opptatt av andre ting enn karriere, jobb, penger, bil og hus. Så lenge de ikke plager noen andre er det forsåvidt greit for meg.

Alle får lov å ha sin mening for min del, vi har alle vår vei å gå her i livet. Jeg respekterer at alle ikke tror på det jeg tror på- 

Og enig med at så lenge man ikke plager andre er det greit,jeg går ikke rundt og snakker om dette hele tiden. Bare av og til. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg kan (etter å ha lest «Hvite Ni*****» av Ingvar Ambjørnsen) forstå at noen mennesker er opptatt av andre ting enn karriere, jobb, penger, bil og hus. 

Så det forstod du ikke før du leste den boken? 

Anonymkode: c3973...03c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...