Gå til innhold

Redselen for å bli sett på eller tatt for å være pervers.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mye av min frykt for tiden handler om å bli satt i en situasjon som gjør meg mistenkt for å være perverst. Hva viss noen gjør noe perverst, og jeg får skylda? Hvil en som allerede er redd for å bli sett på som pervers, stryke på en løgndetektortest? Jeg er overhodet ikke pervers, men jeg er livredd for å bli sett på som en. Hva om ett hår fra meg havner i en annen persons klær når jeg bruker fellesvaskeriet????

Jeg føler jeg blir sett på som rar, og merkelig. Jeg har angst rundt barn og voksne. Jeg har tidligere hatt tvangstanker om att jeg blir beskyldt for å være pervers, selv om jeg 100% ikke er det. Jeg er normal. Men jeg klarer ikke slutte å frykte om att jeg skal bli offer for ett justismord. Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 83dcc...9a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva om det værste skulle skje, og en kriminell begikk sexualdrap på noen som bruker fellesvaskeriet og ett hårstrå fra meg som ville blitt overført i vaskeriet, ville bli funnet? Jeg er livredd for tanken..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har angst runt folk, hva om noen merker att jeg peser av angst når jeg går forbi folk? Tror de jeg peser av pervers lyst????

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gjøre?

Du bør gå til legen din og få behandling for din ocd (tvangstanker).

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, kupton skrev:

Du bør gå til legen din og få behandling for din ocd (tvangstanker).

Ok, takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...