AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 Skrevet 2. juli 2019 Blir man skrevet ut fra fact team om man nekter å gå på litium? Må klare seg selv? Ble jo skrevet ut fra DPS da jeg slurva med litium og ble manisk og lagt inn og sendt til fact. Blir man sendt til seg selv om man nekter litium? Then so be it. Trenger ikke hjelp Anonymkode: 0da7b...174 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 Skrevet 2. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir man skrevet ut fra fact team om man nekter å gå på litium? Må klare seg selv? Ble jo skrevet ut fra DPS da jeg slurva med litium og ble manisk og lagt inn og sendt til fact. Blir man sendt til seg selv om man nekter litium? Then so be it. Trenger ikke hjelp Anonymkode: 0da7b...174 Hva gjør du når du nok en gang blir syk? Anonymkode: ceaa5...e52 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juli 2019 Skrevet 2. juli 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir man skrevet ut fra fact team om man nekter å gå på litium? Må klare seg selv? Ble jo skrevet ut fra DPS da jeg slurva med litium og ble manisk og lagt inn og sendt til fact. Blir man sendt til seg selv om man nekter litium? Then so be it. Trenger ikke hjelp Anonymkode: 0da7b...174 Nei man blir ikke kastet ut av fact team, de er veldig greie sånn. Men ja dps blir man kastet ut fra om man ikke tar medisiner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 Skrevet 2. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør du når du nok en gang blir syk? Anonymkode: ceaa5...e52 Øker abilify Anonymkode: 0da7b...174 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.