AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 Skrevet 3. juli 2019 Hos min forrige fastlege måtte jeg ha time for å få tatt blodprøver. Det har jeg fått beskjed om ikke er nødvendig der jeg nå går. Sist jeg var nede fikk jeg spørsmål om hvem som følgte opp prøvene når jeg ikke hadde time. Jeg har tatt det som en selvfølge at når jeg betaler for blodprøver hos min fastlege så sjekket han det. Nå begynner jeg å lure på om ingen har sett på prøvene jeg har tatt siste året. Hvordan er praksisen på dette ? Anonymkode: eb041...b0b 0 Siter
kupton Skrevet 3. juli 2019 Skrevet 3. juli 2019 Svaret på en prøve tatt på et legekontor skal selvsagt vurderes av en lege straks det foreligger. Fortrinnsvis av pasientens faste lege. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 Skrevet 3. juli 2019 23 minutter siden, kupton skrev: Svaret på en prøve tatt på et legekontor skal selvsagt vurderes av en lege straks det foreligger. Fortrinnsvis av pasientens faste lege. Ok. Ble bare usikker når jeg fikk spørsmålet. Har også reagert på at jeg ikke fikk tilbakemelding en gang det var uvanlig høy stigning på lithiumprøven. Men jeg må vel bare stole på at de har kontroll da. Anonymkode: eb041...b0b 0 Siter
kupton Skrevet 3. juli 2019 Skrevet 3. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg må vel bare stole på at de har kontroll da. Tja. Kanskje du kan spørre om de har sikre rutiner for dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 Skrevet 3. juli 2019 58 minutter siden, kupton skrev: Tja. Kanskje du kan spørre om de har sikre rutiner for dette. Jeg bør kanskje det Anonymkode: eb041...b0b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.