Gå til innhold

Litiumprøve og andre relaterte prøver uten time hos fastlegen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hos min forrige fastlege måtte jeg ha time for å få tatt blodprøver. Det har jeg fått beskjed om ikke er nødvendig der jeg nå går. Sist jeg var nede fikk jeg spørsmål om hvem som følgte opp prøvene når jeg ikke hadde time. Jeg har tatt det som en selvfølge at når jeg betaler for blodprøver hos min fastlege så sjekket han det. Nå begynner jeg å lure på om ingen har sett på prøvene jeg har tatt siste året. Hvordan er praksisen på dette ?

Anonymkode: eb041...b0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret på en prøve tatt på et legekontor skal selvsagt vurderes av en lege straks det foreligger. Fortrinnsvis av pasientens faste lege.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, kupton skrev:

Svaret på en prøve tatt på et legekontor skal selvsagt vurderes av en lege straks det foreligger. Fortrinnsvis av pasientens faste lege.

Ok. Ble bare usikker når jeg fikk spørsmålet. Har også reagert på at jeg ikke fikk tilbakemelding en gang det var uvanlig høy stigning på lithiumprøven. Men jeg må vel bare stole på at de har kontroll da.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg må vel bare stole på at de har kontroll da.

Tja. Kanskje du kan spørre om de har sikre rutiner for dette.

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, kupton skrev:

Tja. Kanskje du kan spørre om de har sikre rutiner for dette.

Jeg bør kanskje det 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...