Gå til innhold

en grunn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gi meg en grunn til hvorfor jeg ikke bør ta 900 mg Remeron og dø?

Anonymkode: c53ae...b23

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette får du overlate til helsepersonell.

Det er ikke oss på dette forumet som skal avgjøre om du skal leve eller dø. 

En helt annen ting: Remeron er mangelvare i dag. Ikke kast bort en måneds dosering på noe så tullete som dette. 

Endret av issomethingwrong
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan du kanskje ikke ombstemme deg. Du risikerer å leve videre skada for livet. Om du dør nå, kan du ikke velge livet senere. Om du lever videre nå, har du fortsatt den Remeronen til senere.

Det som har holdt meg tilbake når jeg har det som verst:

Ville ikke barna skulle måtte oppleve at de ikke var verd å leve for.

Frykt for mislykka forsøk som ville lede til enorm skamfølelse og risiko for å være skada for livet

Redd for å angre underveis

Redd for smerter eller kramper i overgangen

Gjest Surrehuggu
Skrevet
49 minutter siden, Villanda skrev:

Da kan du kanskje ikke ombstemme deg. Du risikerer å leve videre skada for livet. Om du dør nå, kan du ikke velge livet senere. Om du lever videre nå, har du fortsatt den Remeronen til senere.

Det som har holdt meg tilbake når jeg har det som verst:

Ville ikke barna skulle måtte oppleve at de ikke var verd å leve for.

Frykt for mislykka forsøk som ville lede til enorm skamfølelse og risiko for å være skada for livet

Redd for å angre underveis

Redd for smerter eller kramper i overgangen

Enig. Og det er dette med barna som også holder meg igjen. Jeg har gjort et par forsøk i mine svarteste stunder, men det er absolutt ingenting å anbefale! Man blir skikkelig dårlig fysisk av overdoser. Man må inn på medisinsk overvåkning med alt det innebærer, og også ha et par døgn på psykiatrisk akuttmottak. Der er det ikke "gøy" å være, for å si det sånn...

Jeg tok heldigvis ikke nok til å dø, og det er jeg glad for nå. Men fy fasan hvor dårlig en blir fysisk av noe sånt! Og jeg skal være glad det ikke ble noe permanent skade verken i kroppen eller i hjernen. 

Så kjære ts: Ikke gjør dette! Gå heller og få hjelp av helsepersonell! 

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke verdt det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppfatter at du skriver dette som et rop om hjelp. Hjelpen finnes der ute, du må bare oppsøke og ta i mot den. 

Anonymkode: 84de1...966

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En grunn er at 900 mg kanskje ikke er nok for å dø. Det kan hende du våkner opp med hjerneskade i stedet, og blir pleiepasient. Er det noe bedre liv? Da er du ikke en gang i stand til å gjøre et nytt og bedre forsøk, men må ligge som en grønnsak resten av livet.

Så ikke gjør det. Livet kan bli bedre om du bare søker hjelp.

Anonymkode: d4bc3...a89

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søk "Else Kåss Furuseth kondolerer", hun gir deg mange gode grunner. 

Håper ellers du føler deg litt bedre nå, og husk at det som er svart i dag er grått eller blått i morgen!

FjellOgDalar
Skrevet

Det er virkelig ikke verdt det. Så enkelt kan det sies. Jeg håper det er litt lettere for deg nå, uansett snakk med kvalifisert helsepersonell! Terapeut, fastlege, legevakt. Mental helse 116 123 - oppe hele døgnet. Det er ikke mulig for oss andre på forumet å gjøre annet enn å råde deg til å søke profesjonell hjelp direkte.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...