Gå til innhold

ISW

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i lang tid sett at du får kritikk fordi du forteller om at du har lykkes (og hvordan). 

Jeg er sikker på at du ikke hadde lykkes uten hardt arbeid. 

Ikke bry deg om kritikken ❤️ du gjør en kjempejobb her inne 😃

M..M

Anonymkode: 161b4...8a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er snill 😊

Jeg anerkjenner fullt ut at jeg har en lettere lidelse enn mange her. Men jeg var ganske nede for telling en stund. Man kan komme styrket ut av det. 

Tusen takk 😊 klem 

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, issomethingwrong skrev:

Du er snill 😊

Jeg anerkjenner fullt ut at jeg har en lettere lidelse enn mange her. Men jeg var ganske nede for telling en stund. Man kan komme styrket ut av det. 

Tusen takk 😊 klem 

Ja det er godt jobbet at du har gjort så mye for å bli bedre, det må vi alle her i livet. Jobbe med oss selv for å få det best mulig,det går bare litt tregere med noen...men så lenge det går fremover er det tommel opp ❤️  

AnonymBruker
Skrevet
På 3.7.2019 den 18.31, issomethingwrong skrev:

Du er snill 😊

Tusen takk 😊 klem 

Var du også depprimert? Ble du depprimert av å slite med angst så lenge?

Anonymkode: 4348b...64b

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var du også depprimert? Ble du depprimert av å slite med angst så lenge?

Anonymkode: 4348b...64b

Nei, jeg var vel aldri nevneverdig deprimert, jeg lå vel på tester i området mellom ingen depresjon og mild depresjon, men det er jo fordi man ved angst scorer en del på noen elementer på depresjonstester (slitenhet, uro, konsentrasjonsvansker). 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...