AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 Skrevet 3. juli 2019 Jeg har i lang tid sett at du får kritikk fordi du forteller om at du har lykkes (og hvordan). Jeg er sikker på at du ikke hadde lykkes uten hardt arbeid. Ikke bry deg om kritikken ❤️ du gjør en kjempejobb her inne 😃 M..M Anonymkode: 161b4...8a8 0 Siter
ISW Skrevet 3. juli 2019 Skrevet 3. juli 2019 Du er snill 😊 Jeg anerkjenner fullt ut at jeg har en lettere lidelse enn mange her. Men jeg var ganske nede for telling en stund. Man kan komme styrket ut av det. Tusen takk 😊 klem 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3. juli 2019 Skrevet 3. juli 2019 1 time siden, issomethingwrong skrev: Du er snill 😊 Jeg anerkjenner fullt ut at jeg har en lettere lidelse enn mange her. Men jeg var ganske nede for telling en stund. Man kan komme styrket ut av det. Tusen takk 😊 klem Ja det er godt jobbet at du har gjort så mye for å bli bedre, det må vi alle her i livet. Jobbe med oss selv for å få det best mulig,det går bare litt tregere med noen...men så lenge det går fremover er det tommel opp ❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 På 3.7.2019 den 18.31, issomethingwrong skrev: Du er snill 😊 Jeg anerkjenner fullt ut at jeg har en lettere lidelse enn mange her. Men jeg var ganske nede for telling en stund. Man kan komme styrket ut av det. Tusen takk 😊 klem Var du også depprimert? Ble du depprimert av å slite med angst så lenge? Anonymkode: 4348b...64b 0 Siter
ISW Skrevet 7. juli 2019 Skrevet 7. juli 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Var du også depprimert? Ble du depprimert av å slite med angst så lenge? Anonymkode: 4348b...64b Nei, jeg var vel aldri nevneverdig deprimert, jeg lå vel på tester i området mellom ingen depresjon og mild depresjon, men det er jo fordi man ved angst scorer en del på noen elementer på depresjonstester (slitenhet, uro, konsentrasjonsvansker). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.