AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 Skrevet 4. juli 2019 Jeg liker å være alene hele tiden. Jeg har ingen interesse for et sosialt liv. Jeg rett og slett trives alene. Jeg bryr meg ikke om verken samfunnet eller familien min. Med andre ord er jeg veldig egoistisk. Men sympati har jeg, det er bare at ikke alltid viser det, slik at jeg ikke fremstår som svak. I tilegg til det som er nevnt over, så er jeg veldig engstelig og nervøs. Derfor hater jeg å sosialisere og vil helst isolere meg selv. Og på grunn av at jeg isolere meg masse, så har jeg ingen venner. Jobb har jeg heller ikke. Så, hva tror du Kupton? Er dette unnvikende pf? Anonymkode: db32e...947 0 Siter
kupton Skrevet 4. juli 2019 Skrevet 4. juli 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette unnvikende pf? Det kan det være. Det minner også om schizoid pf. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 Skrevet 4. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å være alene hele tiden. Jeg har ingen interesse for et sosialt liv. Jeg rett og slett trives alene. Jeg bryr meg ikke om verken samfunnet eller familien min. Med andre ord er jeg veldig egoistisk. Men sympati har jeg, det er bare at ikke alltid viser det, slik at jeg ikke fremstår som svak. I tilegg til det som er nevnt over, så er jeg veldig engstelig og nervøs. Derfor hater jeg å sosialisere og vil helst isolere meg selv. Og på grunn av at jeg isolere meg masse, så har jeg ingen venner. Jobb har jeg heller ikke. Så, hva tror du Kupton? Er dette unnvikende pf? Anonymkode: db32e...947 Kanskje aspergers. Anonymkode: d8082...66c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 Skrevet 4. juli 2019 1 time siden, kupton skrev: Det kan det være. Det minner også om schizoid pf. Hva er unnvikende pf i dette? Jeg har diagnosen, og kjenner meg knapt igjen i det Ts skriver. Anonymkode: 9437e...f71 0 Siter
Villanda Skrevet 4. juli 2019 Skrevet 4. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å være alene hele tiden. Jeg har ingen interesse for et sosialt liv. Jeg rett og slett trives alene. Jeg bryr meg ikke om verken samfunnet eller familien min. Med andre ord er jeg veldig egoistisk. Men sympati har jeg, det er bare at ikke alltid viser det, slik at jeg ikke fremstår som svak. I tilegg til det som er nevnt over, så er jeg veldig engstelig og nervøs. Derfor hater jeg å sosialisere og vil helst isolere meg selv. Og på grunn av at jeg isolere meg masse, så har jeg ingen venner. Jobb har jeg heller ikke. Så, hva tror du Kupton? Er dette unnvikende pf? Anonymkode: db32e...947 Jeg er jo ingen lege, men jeg tenkte schizoid med en gang. 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 4. juli 2019 Skrevet 4. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er unnvikende pf i dette? Jeg har diagnosen, og kjenner meg knapt igjen i det Ts skriver. Anonymkode: 9437e...f71 Enig med deg. De som har engstelig/unnvikende pf vil som regel gjerne ha venner og være sosiale. Men de er ofte redde for å drite seg ut, redde for å si noe galt og si noe som kan opprøre andre. Av den grunn kan de noen ganger trekke seg litt unna folk, men ikke fordi de ikke har interesse av andre, men pga periodevis sosialangst. De kan også gå langt i å underkue seg selv og ta på seg skylden for ting fordi de gjerne har en opplevelse av at de er mindre verdt enn andre. Det er i alle fall min erfaring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 Skrevet 4. juli 2019 6 minutter siden, Surrehuggu skrev: Enig med deg. De som har engstelig/unnvikende pf vil som regel gjerne ha venner og være sosiale. Men de er ofte redde for å drite seg ut, redde for å si noe galt og si noe som kan opprøre andre. Av den grunn kan de noen ganger trekke seg litt unna folk, men ikke fordi de ikke har interesse av andre, men pga periodevis sosialangst. De kan også gå langt i å underkue seg selv og ta på seg skylden for ting fordi de gjerne har en opplevelse av at de er mindre verdt enn andre. Det er i alle fall min erfaring. Min også. Anonymkode: 9437e...f71 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.