Gå til innhold

Er det vanlig ved bipolar

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet

Å ha så ofte kaos i hjernen at det ødelegger livskvaliteten selv i stabile perioder

Videoannonse
Annonse
Gjest Surrehuggu
Skrevet
16 minutter siden, elina777 skrev:

Å ha så ofte kaos i hjernen at det ødelegger livskvaliteten selv i stabile perioder

Tror ikke det. Men jeg kan bare snakke for meg selv, og ikke generelt. Jeg har i alle fall ikke kaos i hjernen i stabile perioder. I stabile perioder er jeg frisk og normal. 

Gjest elina777
Skrevet

Jeg hadde aldri kaos i hodet første 15 årene med bipolar... kom etter en måneds hukommelsestap ved psykose

Skrevet
4 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg hadde aldri kaos i hodet første 15 årene med bipolar... kom etter en måneds hukommelsestap ved psykose

Kun i dårlige perioder, men i de periodene prøver depresjonen fortelle meg at det egentlig alltid har vært sånn..

Gjest elina777
Skrevet
Akkurat nå, Villanda skrev:

Kun i dårlige perioder, men i de periodene prøver depresjonen fortelle meg at det egentlig alltid har vært sånn..

Det har vært sånn avogpå i 6 år. Jeg var en måned på skjerma og fikk ikke gå ut. Så fikk jeg endelig ut en tur og da jeg kom inn igjen husker jeg at jeg bare gråt. Jeg kjente et stort hull i hjernen der alt rant ut

Gjest Surrehuggu
Skrevet
1 minutt siden, Villanda skrev:

Ja, akkurat det kjenner jeg meg igjen i. Når jeg er dårlig (deprimert, eller sykelig ustabil), så tror jeg at jeg alltid har vært sånn. Da husker jeg ikke at de gode dagene tross alt er flest.

Gjest elina777
Skrevet
2 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Ja, akkurat det kjenner jeg meg igjen i. Når jeg er dårlig (deprimert, eller sykelig ustabil), så tror jeg at jeg alltid har vært sånn. Da husker jeg ikke at de gode dagene tross alt er flest.

Men har dere kjent hull i hjernen eller at hjernen beveger seg så dere bare må legge dere nedpå og ta en zyprexa?

Skrevet
Akkurat nå, Surrehuggu skrev:

Husker på en måte gode perioder, men i et vrengt bilde - jeg tror gode perioder er fake. Selv om fornuften sier meg at man kan ikke fake å ha det bra? Og kan man over tid overbevise andre, f.e. på jobb om at man er velfungerende, hvis det ikke er tilfelle?

Gjest Surrehuggu
Skrevet
3 minutter siden, elina777 skrev:

Men har dere kjent hull i hjernen eller at hjernen beveger seg så dere bare må legge dere nedpå og ta en zyprexa?

Nei... Jeg har aldri kjent det sånn. Og ikke går jeg på Zyprexa heller, verken fast eller som eventuelt. 

Gjest elina777
Skrevet
1 minutt siden, Surrehuggu skrev:

Nei... Jeg har aldri kjent det sånn. Og ikke går jeg på Zyprexa heller, verken fast eller som eventuelt. 

Takk for svar. Da skal jeg spørre legen i morgen hva i helvete som feiler meg

Gjest Surrehuggu
Skrevet
1 minutt siden, elina777 skrev:

Takk for svar. Da skal jeg spørre legen i morgen hva i helvete som feiler meg

Ja, det må du gjøre. Håper det finnes ut av. Lykke til! 💕

Gjest elina777
Skrevet
4 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Ja, det må du gjøre. Håper det finnes ut av. Lykke til! 💕

Ikke fått noe svar på 6 år...

Skrevet
1 time siden, elina777 skrev:

Nei..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...