AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 Skrevet 5. juli 2019 Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det. Jeg er sliten og nedkjørt, og tåler ikke noen ting lenger. Råd tas i mot med stor takknemlighet! Anonymkode: 9d15e...17b 0 Siter
kupton Skrevet 5. juli 2019 Skrevet 5. juli 2019 Råd 1. Logg av 2. Fyll en termos, pakk en sekk. Dra ut i naturen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 Skrevet 5. juli 2019 18 minutter siden, kupton skrev: Råd 1. Logg av 2. Fyll en termos, pakk en sekk. Dra ut i naturen. Jeg har tilgang til en bane jeg kan trene på og dermed også tvinge tankene over på noe annet. Forhåpentligvis vil også kosen med det komme når tankene er et annet sted. Tenkte for øvrig ikke på det før du nevnte det om naturen, for min verden har vært så mørk i det siste at jeg har glemt det fine jeg har tilgang til. Så ja, jeg skal logge av og takker for gode råd! Anonymkode: 9d15e...17b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 Skrevet 5. juli 2019 Kan jo ta med mann (kanskje), kaffe og matpakke på banen også, selv om det ikke blir helt det samme - men det er faktisk mye natur rundt banen får satse på regnturer ute i naturbarn når jeg har klær etter vær Anonymkode: 9d15e...17b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 23 timer siden, kupton skrev: Råd 1. Logg av 2. Fyll en termos, pakk en sekk. Dra ut i naturen. Det ble en liten tur i marka og fin tur i går. Fikk noen gode tips. Godt å tenke på noe annet enn det som er vondt. Ny tur idag og tenke på andre ting. Anonymkode: 9d15e...17b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 Jeg har forsøkt å følge råd, men føler sterkt at jeg er til bry for andre, og det er vondt. Noen som vil hjelpe meg med de følelsene? Anonymkode: 9d15e...17b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 Ps. I morgen blir det neppe noen tur fordi jeg har blitt syk (migrene). Da blir det å kjenne på alt det vonde igjen er jeg redd. Å være hjemme og ikke ha noe å gjøre er ikke bra for meg. Så jeg er takknemlig for evt råd. Jeg må lære meg å stå i de vonde følelsene. Anonymkode: 9d15e...17b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forsøkt å følge råd, men føler sterkt at jeg er til bry for andre, og det er vondt. Noen som vil hjelpe meg med de følelsene? Anonymkode: 9d15e...17b Hvis du er til bry for andre, kan du forsøke å endre atferden din. Hvis du derimot føler du er til bry, uten å være det og dette sterkt påvirker din livskvalitet er det nok terapi som er løsningen. For øvrig - livet er vondt, men heldigvis ikke hele tiden. Av og til kan avledning være løsningen. Andre ganger er det å stå i smerten det beste. Det er ikke farlig, og det går over!❤️ Anonymkode: 66d95...280 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er til bry for andre, kan du forsøke å endre atferden din. Hvis du derimot føler du er til bry, uten å være det og dette sterkt påvirker din livskvalitet er det nok terapi som er løsningen. For øvrig - livet er vondt, men heldigvis ikke hele tiden. Av og til kan avledning være løsningen. Andre ganger er det å stå i smerten det beste. Det er ikke farlig, og det går over!❤️ Anonymkode: 66d95...280 Takk. Skal prøve å fortsette å så i følelsene, og jobbe hardt for å endre adferden min. Anonymkode: 9d15e...17b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk. Skal prøve å fortsette å så i følelsene, og jobbe hardt for å endre adferden min. Anonymkode: 9d15e...17b Kan foresten hende at det ikke stemmer overens med virkeligheten: at selv om jeg føler det slik så er det ikke nødvendigvis slik. Min fortolkning kan være på bærtur, og det kan finnes andre forklaringer. Jmfr emotional reasoning. Vil uansett endre adferden min, for den vet jeg med sikkerhet at jeg må endre uavhengig fortolkning. Det er noe jeg ønsker selv også, også for min egen del. Takker for svarene jeg har fått i tråden og går videre. Anonymkode: 9d15e...17b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.