Gå til innhold

Destruktivt?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det ikke ganske destruktivt å gi faen i seg selv? Egen helse, fysisk og psykisk? 

Har gjort det lenge nå,men har lyst å skjerpe meg. Det er bare så vanskelig. Av og til kunne jeg ønske å legge meg inn å prøve å få orden på livet mitt, der er det jo litt aktivitet og de tar deg med ut på tur. Men er det vits å legge seg inn når man ikke er psykotisk?

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Men går ut ifra at de kommer med medisiner da hvis jeg blir innlagt, det er jo alltid sånn. 

stjernestøv
Skrevet

Er det overse stjernestøv uken? 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det overse stjernestøv uken? 

Det er 45 min siden du startet tråden :) 

Anonymkode: b1089...6a1

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er 45 min siden du startet tråden :) 

Anonymkode: b1089...6a1

Jaja...

Har lyst til hurdalssjøen recoverycenter, noen som har vært der?

Der får man orden på livet uten medisiner. 

stjernestøv
Skrevet

Drakk to cider på rappen og ble så full i magen,litt rar i hodet. Er det normalt? Tror jeg går over til beyleis i morgen, det er jo godt. Har planer om å drikke litt alkohol i sommer, selv om det ikke er bra for det åndelige. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Drakk to cider på rappen og ble så full i magen,litt rar i hodet. Er det normalt? Tror jeg går over til beyleis i morgen, det er jo godt. Har planer om å drikke litt alkohol i sommer, selv om det ikke er bra for det åndelige. 

Hvis du ønsker å være destruktiv er nok det det smarteste du kan gjøre.

Anonymkode: 1c694...1d8

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kose seg med litt alkohol bør både stjernestøv og andre få lov til i sommer. Alt med måte. Moraliserende pekefingre får også ta seg ta sommerferie 🙂 

Anonymkode: 38584...258

Skrevet

Jeg har vært der. Ødeleggende og går imot meg. Men en annen dag så er jeg glad for meg selv.

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke destruktivt å drikke alkohol? Tenker heller på hvordan jeg har behandlet meg selv de siste fem årene. 

stjernestøv
Skrevet
22 minutter siden, villemilla skrev:

Jeg har vært der. Ødeleggende og går imot meg. Men en annen dag så er jeg glad for meg selv.

Det er positivt at du er glad for deg selv da noen ganger :) Jeg vil bare gi meg selv et bedre liv fodi jeg fortjener det, det gjør vi alle ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er vel ikke destruktivt å drikke alkohol? Tenker heller på hvordan jeg har behandlet meg selv de siste fem årene. 

Du sier du blir rar av det. Kombinert med din sykdom er alkohol lite lurt.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du sier du blir rar av det. Kombinert med din sykdom er alkohol lite lurt.

Ja jeg ble ganske rar av det og hjernen svever inni hodet, håper i grunn det går over snart. Nei spørs om det er så lurt. 

stjernestøv
Skrevet

Så er det jo det med alkohol og medisiner, har måttet ta mer nå om nettene + vival,men det går vel bra? Det er et voldsomt tankekjør,men i går så jeg det blå lyset og ble lettet. Det er med meg fremdels,og fikk inn to navn på hjelpere men tror ikke de er det blå lyset. Det vet jeg faktisk ikke navnet på.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så er det jo det med alkohol og medisiner, har måttet ta mer nå om nettene + vival,men det går vel bra? Det er et voldsomt tankekjør,men i går så jeg det blå lyset og ble lettet. Det er med meg fremdels,og fikk inn to navn på hjelpere men tror ikke de er det blå lyset. Det vet jeg faktisk ikke navnet på.

Det blå lyset kommer nok fra naboen som sitter og masturberer til politifilmer 👮👮

Anonymkode: 8cf6e...c7e

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blå lyset kommer nok fra naboen som sitter og masturberer til politifilmer 👮👮

Haha du får sagt det du :D 

Nei det blå lyset er min åndelige guide, var redd hen var borte. Hadde ikke sett det blå lyset på en stund,men andre lys har jo vært her. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei det blå lyset er min åndelige guide, var redd hen var borte. Hadde ikke sett det blå lyset på en stund,men andre lys har jo vært her. 

👮🚓🚕🧥🚫🖐️💦

Skrevet
På ‎05‎.‎07‎.‎2019 den 19.52, stjernestøv skrev:

Jeg ser også lys i ulike farger, men hos meg er det utslag av en dissosiativ lidelse tror de :) Jeg liker ikke så godt å snakke om fargene i terapi og har gjort det svært lite frem til nå, men det bladet må vel også vendes en dag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...