Gå til innhold

Hjerne i høygir

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjernen og kroppen min er i høygir, alle tankene går så fort, jeg må ha noe å gjøre hele tiden å jeg klarer ikke å roe ned, kroppen dirrer, føles ut som alle nervene får mange små elektrisk støt. Jeg er veldig hissig, føler meg rasende innvendig.

Jeg har nesten ikke sovet de siste 6 ukene, jeg har en traume lidelse, er dette symptomer på at det eskalerer? Jeg er ikke i behandling da jeg avsluttet rett etter utredningen. Redd jeg holder på å bli gal eller noe.

Anonymkode: 45a9b...990

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en hypomani, men jeg er ikke psykiater så dette vet jeg selvfølgelig ikke med sikkerhet. Jeg synes absolutt du bør revurdere behovet for behandling. I det minste bør du gå til fastlegen, fortelle om symptomene og kanskje be om noe å sove på.

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Gondor skrev:

Høres ut som en hypomani, men jeg er ikke psykiater så dette vet jeg selvfølgelig ikke med sikkerhet. Jeg synes absolutt du bør revurdere behovet for behandling. I det minste bør du gå til fastlegen, fortelle om symptomene og kanskje be om noe å sove på.

Jeg kan kontakte legen for noe å sove på men er ikke så gira på psykiatrien. Hi

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt litt på hypomani nå, å har ikke økt sexlyst eller går rundt å tror jeg er verdensmester, er ikke noe sosial, vil helst ikke være med noen. Men jeg har brukt mye penger det siste året, rundt 150 tusen, dette på utsende. Å jeg har startet på mange prosjekter noen fullfører jeg å noen ikke. Kan jeg ha bipolar med disse symptomene? Pluss alle symptomene jeg skrev i første innlegg. Hi

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har søkt litt på hypomani nå, å har ikke økt sexlyst eller går rundt å tror jeg er verdensmester, er ikke noe sosial, vil helst ikke være med noen. Men jeg har brukt mye penger det siste året, rundt 150 tusen, dette på utsende. Å jeg har startet på mange prosjekter noen fullfører jeg å noen ikke. Kan jeg ha bipolar med disse symptomene? Pluss alle symptomene jeg skrev i første innlegg. Hi

Ikke usannsynlig.

Anonymkode: 4b916...391

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...