Gå til innhold

Noen som kan litt om adeptogener og alternativ medisin? Å blande flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først: jeg ønsker kun svar på det jeg lurer på. Ikke masse mas om at det er idiotisk av meg å prøve noe annet enn det legen foreskriver.

Jeg har en alvorlig diagnose. Det står egentlig litt om livet. Altså, jeg har prøvd det meste (uten hell), men aldri noe alternativt. Dette er første gangen. Symptomtrykket er så stort at jeg snart ikke orker mer. Jeg er i en desperat situasjon, så vær snill å ikke bare kritiser meg. Det er jeg god til å gjøre selv. 

Jeg vurderer å prøve:

Rosenrot og Eleuthero: for å få energi.
Ginko gutu kola: for bedre hukommelse og konsentrasjon.
Ashwagandha: for å redusere angst og å sove bedre.

Fordi: Jeg lever i to ulike verdener. Denne vanlige, men også i en annen dimensjon. Jeg sliter mer og mer med psykosesymptomer og med diverse andre ting. Hallusinasjoner, hyperaktivitet, hyperseksualitet, angst, depresjon, suicidalitet, insomni og søvnmangel generelt. Nå orker jeg ikke dette mer.

Jeg er usikker på om det er trygt å blande flere av disse? Noen som vet? Jeg tenker å gjøre det, men jeg ønsker ikke å påvirke lever eller nyrer negativt, f.eks.

Hvis du tenker: "fy f* du må være helt jævlig dum i hue. Ta det legen har sagt". Til deg vil jeg si: jeg gjør det. Jeg tar behandlingen seriøst, men jeg har ikke effekt. Jeg MÅ prøve å endre situasjonen min på et eller annet vis. 

Anonymkode: d88bb...df1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skader sikkert ikke å prøve i tillegg til de medisiner legen har gitt deg. Det er jo bare en måte å finne ut av hvordan dette virker for deg, og det er å prøve. 

Anonymkode: 516cd...d51

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...