Gå til innhold

Stjernestøv, hvor ble du av?


Gjest Surrehuggu

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehuggu

Du må ikke la noen surmaga kommentarer fra anonyme brukere ødelegge for deg. Håper du kommer innom igjen snart :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror ikke det gjør noe for forumet om hun ikke starter to tråder hver dag og svarer på hvert eneste innlegg..

Anonymkode: 2e54e...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
På 7.7.2019 den 14.10, Surrehuggu skrev:

Du må ikke la noen surmaga kommentarer fra anonyme brukere ødelegge for deg. Håper du kommer innom igjen snart :) klem

Takk for klemmen ❤️ Jeg tar meg en pause, merker sterkt at noen er lei av meg her inne. Og nå har jeg gjort noe godt for meg selv, skal begynne å få healing av en som mente at det var noen andre enn meg som hadde vrangforestillinger. Tror det menes psykiatrien, jeg ser frem til dette. Vil ha det åndelige i livet mitt jeg. 

Takker dere alle for hjelp og ønsker dere en god sommer :D Klem ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror ikke det gjør noe for forumet om hun ikke starter to tråder hver dag og svarer på hvert eneste innlegg..

Anonymkode: 2e54e...812

Herregud hvorfor eksisterer slike mennesker som deg? Hva er liksom  poenget med å være så slem og bitter? 

Jeg var som deg før, altså at jeg stadig skrev slemme kommentarer på Internett. Men så fant jeg at det er ingen lur ide; verden trenger bare snille mennesker.

Jeg vet at jeg virker litt dramatisk og jeg kjenner deg ikke engang, men jeg reagerte på den måten for det minnet meg om min game selv.

Håper du en dag forandre deg selv, og at du respektere andre mennesker og møte folk med respekt og snillhet. For det trenger vi i den kompliserte, ondskapsfull verden vi lever i.

Ha en riktig god dag videre 😁

Anonymkode: 2a739...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutes ago, stjernestøv said:

Takk for klemmen ❤️ Jeg tar meg en pause, merker sterkt at noen er lei av meg her inne. Og nå har jeg gjort noe godt for meg selv, skal begynne å få healing av en som mente at det var noen andre enn meg som hadde vrangforestillinger. Tror det menes psykiatrien, jeg ser frem til dette. Vil ha det åndelige i livet mitt jeg. 

Takker dere alle for hjelp og ønsker dere en god sommer :D Klem ❤️ 

Klem til deg Stjernestøv ❤️😁. Du virker som en snill og omsorgsfull person :) Ikke la folk påvirke deg! Vet det er lettere sagt enn gjort, men jaja. 

Anonymkode: 2a739...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klem til deg Stjernestøv ❤️😁. Du virker som en snill og omsorgsfull person :) Ikke la folk påvirke deg! Vet det er lettere sagt enn gjort, men jaja. 

Anonymkode: 2a739...0a7

Takk for det ❤️ :) 

Det drar meg litt ned når folk sender meg negativ energi, kanskje jeg vil takle det bedre snart ❤️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Takk for det ❤️ :) 

Det drar meg litt ned når folk sender meg negativ energi, kanskje jeg vil takle det bedre snart ❤️ 

 

Hvis du får ti positive svar og ett negativt, er det negative du husker, dessverre. De aller fleste her inne støtter deg. Men tror du har godt av litt mer tid i RL - god sommer! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det gjør noe for forumet om hun ikke starter to tråder hver dag og svarer på hvert eneste innlegg..

Anonymkode: 2e54e...812

Det er ikke henne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Xtra skrev:

Hvis du får ti positive svar og ett negativt, er det negative du husker, dessverre. De aller fleste her inne støtter deg. Men tror du har godt av litt mer tid i RL - god sommer! :) 

Ja har fått mye støtte her inne og det er jeg takknemlig for, har blitt glad i mange ❤️ Det negative har vel en tendens til å bryte meg ned ja, får komme meg ut på tur! Takk og god sommer til deg også :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu

Godt å se deg stikke innom en tur, stjernestøv! :)

Ønsker deg en god sommer og alt godt videre! ❤️ (Og så må du stikke innom av og til videre også, så vi kan se om det går bra med deg 😘)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Godt å se deg stikke innom en tur, stjernestøv! :)

Ønsker deg en god sommer og alt godt videre! ❤️ (Og så må du stikke innom av og til videre også, så vi kan se om det går bra med deg 😘)

Takk for det :) 

Alt godt videre til deg også ❤️ Stikker nok innom senere, klarer ikke kvitte meg med dol hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk for det :) 

Alt godt videre til deg også ❤️ Stikker nok innom senere, klarer ikke kvitte meg med dol hehe :D 

Kan du ikke ha én tråd hvor du kan skrive det du må? Er det for mye å kreve?

Dol er jo allerede dagboken din, så det hadde vært fint om du kunne klart deg med én tråd. Nå oppretter du hundrevis av tråder om hvert forbanna innfall du får. 

Anonymkode: 6203f...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke ha én tråd hvor du kan skrive det du må? Er det for mye å kreve?

Dol er jo allerede dagboken din, så det hadde vært fint om du kunne klart deg med én tråd. Nå oppretter du hundrevis av tråder om hvert forbanna innfall du får. 

Anonymkode: 6203f...162

Vi trenger litt liv og røre her.

Anonymkode: 8f8ff...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke ha én tråd hvor du kan skrive det du må? Er det for mye å kreve?

Dol er jo allerede dagboken din, så det hadde vært fint om du kunne klart deg med én tråd. Nå oppretter du hundrevis av tråder om hvert forbanna innfall du får. 

Anonymkode: 6203f...162

Dol er ikke dagboken min anonym og kupton,men nå skal jeg ikke starte noen tråder. Dere får fred, er ikke det fint? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dol er ikke dagboken min anonym og kupton,men nå skal jeg ikke starte noen tråder. Dere får fred, er ikke det fint? :) 

Det blir fred og ro fra meg også nå. 

Anonymkode: 087e9...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir fred og ro fra meg også nå. 

Anonymkode: 087e9...5aa

Ja de må jo få freden sin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men dette tråden var det ikke jeg som startet,men ok nå svarer jeg ikke mer her. På gjensyn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk for klemmen ❤️ Jeg tar meg en pause, merker sterkt at noen er lei av meg her inne. Og nå har jeg gjort noe godt for meg selv, skal begynne å få healing av en som mente at det var noen andre enn meg som hadde vrangforestillinger. Tror det menes psykiatrien, jeg ser frem til dette. Vil ha det åndelige i livet mitt jeg. 

Psykiatrien har vrangforestillinger. Jaja.

Anonymkode: 8f8ff...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
På 8.7.2019 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke ha én tråd hvor du kan skrive det du må? Er det for mye å kreve?

Dol er jo allerede dagboken din, så det hadde vært fint om du kunne klart deg med én tråd. Nå oppretter du hundrevis av tråder om hvert forbanna innfall du får. 

Anonymkode: 6203f...162

Må bare si at jeg tar det til meg og skal ikke starte tråder, men å si jeg starter hundrevis av tråder er vel en overdrivelse? 

Har bestemt meg for at jeg kan svare andre men ikke starte tråder om meg selv, er det ok da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...