Gå til innhold

Stjernestøv, hvor ble du av?


Gjest Surrehuggu

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Men må si det er noen anonyme her inne som er veldig frekke, ikke rart folk slutter å skrive da. Vil dere det skal bli helt tomt her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Men må si det er noen anonyme her inne som er veldig frekke, ikke rart folk slutter å skrive da. Vil dere det skal bli helt tomt her? 

Jeg synes man skal kunne kreve at admin offentliggjør både navn og IP-adresse på dritt-innlegg fra anonyme. Det er spesielt en her inne nå som er vel tøff i trynet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Men må si det er noen anonyme her inne som er veldig frekke, ikke rart folk slutter å skrive da. Vil dere det skal bli helt tomt her? 

Godt poeng Stjernestøv. Slik jeg ser det er jo DOL nettopp et sånt forum hvor en både kan dele og lure på hva som helst. Det er (var) en del av sjarmen med det. Og finner noen enkelte innlegg totalt uinteressante, er det jo bare å la være å lese eller følge tråden. Ikke verre enn det. Samme gjelder om noen finner innlegg provoserende eller irriterende. Hadde vært utrolig mye mer fredfylt her inne om folk da bare hadde klart å la være å svare. Ja la være å svare på innlegg spydig og surt generelt.

DOL forumene er allerede i fare for å bli tomme og får stadig færre og færre brukere. Nettopp fordi sånne som deg forsvinner. Sånn sett vil jeg si at DOL faktisk trenger deg🤗 Og dette sier jeg på tross av å ikke være en fast DOL gjenger selv. Kun innom en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg synes man skal kunne kreve at admin offentliggjør både navn og IP-adresse på dritt-innlegg fra anonyme. Det er spesielt en her inne nå som er vel tøff i trynet. 

Ja de burde ihvertfall stå frem med nick,eller admin kan offentliggjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, Franzeska skrev:

Godt poeng Stjernestøv. Slik jeg ser det er jo DOL nettopp et sånt forum hvor en både kan dele og lure på hva som helst. Det er (var) en del av sjarmen med det. Og finner noen enkelte innlegg totalt uinteressante, er det jo bare å la være å lese eller følge tråden. Ikke verre enn det. Samme gjelder om noen finner innlegg provoserende eller irriterende. Hadde vært utrolig mye mer fredfylt her inne om folk da bare hadde klart å la være å svare. Ja la være å svare på innlegg spydig og surt generelt.

DOL forumene er allerede i fare for å bli tomme og får stadig færre og færre brukere. Nettopp fordi sånne som deg forsvinner. Sånn sett vil jeg si at DOL faktisk trenger deg🤗 Og dette sier jeg på tross av å ikke være en fast DOL gjenger selv. Kun innom en gang i blant.

Ja det var litt av sjarmen med det at man kunne dele ting her,men når man får sure og frekke kommentarer blir jo folk skremt.Kanskje det er forlk som er sårbare fra før, snakker ikke om meg selv. Det virker som om noen prøver å ødelegge forumet rett og slett, ja folk trenger ikke lese det man legger ut heller. 

Vet ikke om dol trenger akkurat meg, men det trenger folk. Derfor må ikke folk fosvinne pga disse anonyme som slenger dritt, tror de må ha et problem eller to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎07‎.‎2019 den 19.38, stjernestøv skrev:

Må bare si at jeg tar det til meg og skal ikke starte tråder, men å si jeg starter hundrevis av tråder er vel en overdrivelse? 

Har bestemt meg for at jeg kan svare andre men ikke starte tråder om meg selv, er det ok da?

 

Jeg synes du skal tillate deg selv å starte de trådene du ønsker og ikke la deg diktere av en bruker som er tøff i trynet under å være anonym. Forsøke å minne deg på at det ikke er du som har et problem i denne saken, men faktisk denne negative anonyme brukeren som ser seg nødt til å komme med denne drittslengingen. Det er rett og slett ufint gjort og på kanten til mobbing. Jeg har ikke sansen for det i det hele tatt.

Jeg er enig med ISW at Admin burde offentliggjøre brukernavn på de medlemmene som oppfører seg ufint, men å offentliggjøre IP-adresser er kanskje å gå litt langt. Å ha en funksjon med anonyme brukere kan være positivt, men her ser vi en av de negative konsekvensene og det håper jeg admin kan ta konsekvensene av.

Håper vi ser deg mer her, Stjernestøv, for vi er mange som ønsker at du skal være her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg synes man skal kunne kreve at admin offentliggjør både navn og IP-adresse på dritt-innlegg fra anonyme. Det er spesielt en her inne nå som er vel tøff i trynet. 

Det er jeg helt uenig med deg i. Dersom man først tillater folk å skrive anonymt, så ønsker jeg ikke at en forumadmin skal sitte som dommer mht. hvem som skal avsløres, særlig fordi det jo ikke nødvendigvis er full enighet om hva som er ufine innlegg. Derimot synes jeg det hadde vært ønskelig med andre effektive "sanksjonsmuligheter", så som total utestengning fra forum en periode eller at enkeltbrukere mister retten til å poste anonyme innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
21 minutter siden, frosken skrev:

Det er jeg helt uenig med deg i. Dersom man først tillater folk å skrive anonymt, så ønsker jeg ikke at en forumadmin skal sitte som dommer mht. hvem som skal avsløres, særlig fordi det jo ikke nødvendigvis er full enighet om hva som er ufine innlegg. Derimot synes jeg det hadde vært ønskelig med andre effektive "sanksjonsmuligheter", så som total utestengning fra forum en periode eller at enkeltbrukere mister retten til å poste anonyme innlegg. 

Jeg synes at muligheten til å skrive som anonym i det hele tatt, burde bli borte. Man er jo anonym uansett, og hvis alle må skrive ting med nicket sitt så tror jeg det vil virke preventivt mot ufine innlegg. 

Men debatten om disse tingene bør kanskje taes videre i en egen tråd på forumet "Spørsmål om forumet", og ikke i denne tråden som handler om stjernestøv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det var litt av sjarmen med det at man kunne dele ting her,men når man får sure og frekke kommentarer blir jo folk skremt.Kanskje det er forlk som er sårbare fra før, snakker ikke om meg selv. Det virker som om noen prøver å ødelegge forumet rett og slett, ja folk trenger ikke lese det man legger ut heller. 

Vet ikke om dol trenger akkurat meg, men det trenger folk. Derfor må ikke folk fosvinne pga disse anonyme som slenger dritt, tror de må ha et problem eller to. 

Man trenger ikke å la seg påvirke fult så mye av de anonyme. La dem nå bare få være sure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
3 minutter siden, cathlin skrev:

Man trenger ikke å la seg påvirke fult så mye av de anonyme. La dem nå bare få være sure.

Det er jo også en måte å se det på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 8.7.2019 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det gjør noe for forumet om hun ikke starter to tråder hver dag og svarer på hvert eneste innlegg..

Anonymkode: 2e54e...812

faen jeg blir tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, Eva Sofie skrev:

 

Jeg synes du skal tillate deg selv å starte de trådene du ønsker og ikke la deg diktere av en bruker som er tøff i trynet under å være anonym. Forsøke å minne deg på at det ikke er du som har et problem i denne saken, men faktisk denne negative anonyme brukeren som ser seg nødt til å komme med denne drittslengingen. Det er rett og slett ufint gjort og på kanten til mobbing. Jeg har ikke sansen for det i det hele tatt.

Jeg er enig med ISW at Admin burde offentliggjøre brukernavn på de medlemmene som oppfører seg ufint, men å offentliggjøre IP-adresser er kanskje å gå litt langt. Å ha en funksjon med anonyme brukere kan være positivt, men her ser vi en av de negative konsekvensene og det håper jeg admin kan ta konsekvensene av.

Håper vi ser deg mer her, Stjernestøv, for vi er mange som ønsker at du skal være her :)

Takk for det :) 

Jeg synes nok de kunne vært tøffe nok til å skrive med nick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
11 timer siden, cathlin skrev:

Man trenger ikke å la seg påvirke fult så mye av de anonyme. La dem nå bare få være sure.

Ja det går jo det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...