AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 Skrevet 7. juli 2019 Bedring tar lang tid. Jeg faller stadig vekk og har det mye vondt. Det går virkelig opp og ned. Jeg har aldri vært ustabil ovenfor andre, men på veien mot bedring er jeg virkelig det, og jeg skammer meg veldig over det og den jeg viser. Jeg skammer meg over den jeg er, mine reaksjoner og følelser. Men jeg prøver.. Sett i en kurve, så ser jeg klart en rød tråd som sakte men sikkert peker opppver. Men er det bra nok? Burde jeg prøve enda hardere? Anonymkode: 49746...e01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 Skrevet 7. juli 2019 Det jeg gjør er ikke bra nok, så jeg gir opp. Anonymkode: 49746...e01 0 Siter
frosken Skrevet 7. juli 2019 Skrevet 7. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bedring tar lang tid. Jeg faller stadig vekk og har det mye vondt. Det går virkelig opp og ned. Jeg har aldri vært ustabil ovenfor andre, men på veien mot bedring er jeg virkelig det, og jeg skammer meg veldig over det og den jeg viser. Jeg skammer meg over den jeg er, mine reaksjoner og følelser. Men jeg prøver.. Sett i en kurve, så ser jeg klart en rød tråd som sakte men sikkert peker opppver. Men er det bra nok? Burde jeg prøve enda hardere? Anonymkode: 49746...e01 Et slikt spørsmål er ikke mulig å besvare uten å kjenne deg. Jeg tror du bør forsøke å gi deg selv den bekreftelse du trenger i stedet for å be om det et sted hvor ingen reelt sett kan gi et fornuftig svar. 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 7. juli 2019 Skrevet 7. juli 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bedring tar lang tid. Jeg faller stadig vekk og har det mye vondt. Det går virkelig opp og ned. Jeg har aldri vært ustabil ovenfor andre, men på veien mot bedring er jeg virkelig det, og jeg skammer meg veldig over det og den jeg viser. Jeg skammer meg over den jeg er, mine reaksjoner og følelser. Men jeg prøver.. Sett i en kurve, så ser jeg klart en rød tråd som sakte men sikkert peker opppver. Men er det bra nok? Burde jeg prøve enda hardere? Anonymkode: 49746...e01 Når kurven går oppover, så er det sikkert bra nok det du allerede gjør Ofte er det sånn at det går litt frem og tilbake på veien mot bedring, men så lenge det tross alt går fremover, synes jeg du kan være fornøyd. Det hjelper i alle fall ikke å si til seg selv at det du gjør ikke er bra nok, for det kan virke demotiverende. Endret 7. juli 2019 av Surrehuggu 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.