AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 Skrevet 8. juli 2019 Til vanlig så er jeg snill og grei, men så fort noen tråkker meg på tærne så kan jeg bli sint. Ordentlig sint. Selv om jeg ikke roper eller slår så kan jeg fantasere og planlegge voldshandlinger/ drapshandlinger. Jeg kan finne på å skaffe utstyr, planlegge dag og klokkeslett for å utføre det jeg har i tankene. De tankene forsvinner så fort jeg roer meg ned, har aldri gjort noe av det jeg har planlagt på noen før, men tanken på at jeg kan bli så sint skremmer meg. Er det slik med alle eller er det bare jeg som har det slik ? Burde jeg skaffe meg selv hjelp ? Anonymkode: 7f860...1b0 0 Siter
kupton Skrevet 8. juli 2019 Skrevet 8. juli 2019 Du må også skrive litt om denne tærtrampingen. Er sinnet adekvat? Dvs blir du litt sint ved små tramp og svært sint ved svære tramp? Eller blir du svært sint også ved små tramp? I så fall kan det være smart å snakke med noen om dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.