Gå til innhold

Selvforsvar - Bør turister få beskjed om at det ikke er "lov" i Norden ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dengang jeg bodde der snakket man på bussen unge innvandre om at norske burde vaske seg mer om jeg forstod dem rett men det tror jeg var innvandrerungdom som nærmest var psykotisk. Jeg tror ikke de har godt nok hjelpetilbud dem heller.

Ungdom i dag har det forferdelig tøft tror jeg. Det blir for lite stabilitet og ro ri et oppveksten deres til at de knytter seg til samfunnet på god måte føler jeg det virker som.

Det er ikke alt som så rett frem og like til som media og flere sånne livstilsguruer og politikere  gir uttrykk for.

Vold og alt sånt tar jeg bare avstand fra.

All barn og ungdom har fortjent bare det beste.

Synd man ikke på høyeste hold i samfunnet der dere bor tenker mere på ungdom og miljøet deres. Deres alles.

Anonymkode: dd739...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De får null av meg iallefall som forårsaker så mye trøbbel. Men jeg forstår at alle har vi vårt i dag å slite med tror jeg.

Anonymkode: dd739...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gargamel

Jeg synes dommen virker rimelig. Asap fikk betinget fengsel, og måtte betale 12 500,- i erstatning. Et signal om at det han gjorde ikke var greit, men heller ikke i den groveste enden av skalaen. Typisk basketak etter en del provokasjon, men samtidig kan det ikke helt passere som selvforsvar.

På den annen side sa dommeren at det ikke var bevist at noen verken hadde slått eller kuttet noen med flaske. Hele affæren varte få sekunder i følge dommeren, så det man ser på filmen er nok stort sett det som skjedde.

Der føler jeg at jeg fikk rett mhp hvordan påtalemyndigheter lekker litt til media. (er ikke større person enn at jeg må hovere litt over det) Jeg sier ikke at politiet er skurker, men de forteller det som støtter deres ønske om siktelse, varetekt etc. De er mennesker med sin agenda og meninger.

Greit å huske i andre saker også at en siktelse ikke betyr sterke bevis. Jeg blir IKKE veldig overrasket om saken mot Waras samboer koker bort i kålen pga litt tynne bevis. Kanskje de pakker det inn som påtaleunnlatelse eller noe i den duren. Hvor mange måneder har gått nå? (Dristig spekulasjon når alle virker så skråsikre, men jeg står for den.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...