Gå til innhold

Hvordan takle dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis dere visste om en person som blir «forgudet» og får masse andre bare kan se langt etter. Som blir trukket frem så alle kan se hvor bra hen er og hvor mye verdt hen er. som har alt; utseende, en personlighet alle liker, høy selvtillit, evner osv. Hvordan hadde dere taklet å være tilskuer til dette?

Jeg takler det ikke lenger og trekker meg nå helt unna fordi jeg ikke har andre måter å takle det på selv om det betyr at jeg må gi avkall på ting som betyr mye for meg. Jeg fikk så vondt at jeg kan ikke beskrive hvor vondt det gjorde å nok en gang få se hvor mye verdt denne personen er

spør her som en aller siste utvei 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu

Du skriver at du er tilskuer til dette. Er det en person som står deg nær, eller er det bare en perifer person? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en person som har fått meget velfortjent kred for en særdeles god idrettsprestasjon. 

Anonymkode: 8ba0d...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ingen relasjon til denne personen. Det jeg har sett og ser er på felles grupper på fb (og tidligere Instagram fordi personen tagger sine innlegg i grupper jeg også følger - men har blokkert vedkommede fordi det ikke var bra for meg å se de fine og søte kommentarene hen fikk på seg som person). 

Jeg ser ingen annen utvei enn å bare trekke meg hvis jeg ikke takler dette nå. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen relasjon til denne personen. Det jeg har sett og ser er på felles grupper på fb (og tidligere Instagram fordi personen tagger sine innlegg i grupper jeg også følger - men har blokkert vedkommede fordi det ikke var bra for meg å se de fine og søte kommentarene hen fikk på seg som person). 

Jeg ser ingen annen utvei enn å bare trekke meg hvis jeg ikke takler dette nå. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Det virker som om du er sjalu, eller misunnelig. Misunnelse (mis-unnelse) i ordets rette forstand. Du unner ikke denne personen det gode hen opplever og får til her i livet, fordi du ikke har det likedan selv. For meg virker sånt noe rart, men folk er jo forskjellige...

Tror du bør få hjelp til å takle disse følelsene bedre, og få normalisert ditt syn på omgivelsene.

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en person som har fått meget velfortjent kred for en særdeles god idrettsprestasjon. 

Anonymkode: 8ba0d...ef8

?? Såvidt jeg kan se, så er ikke du trådstarter, så hvordan kan du da vite svaret på spørsmålet mitt om hvem denne personen ts sikter til er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har unnet denne personen alt godt og vel så det. Om du virkellg tror noe annet kan du bare la være å svare mer, for det vil ikke hjelpe meg. Jeg vet utmerket at jeg ikke er misunnelig i ordets rette forstand, men jeg vet imidlertid at jeg er sjalu. 

Er skuffet over deg nå, surr. Men tro hva du vil. Takk for ditt innspillene 

 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har unnet denne personen alt godt og vel så det. Om du virkellg tror noe annet kan du bare la være å svare mer, for det vil ikke hjelpe meg. Jeg vet utmerket at jeg ikke er misunnelig i ordets rette forstand, men jeg vet imidlertid at jeg er sjalu. 

Er skuffet over deg nå, surr. Men tro hva du vil. Takk for ditt innspillene 

 

Anonymkode: 240c5...1ee

 beklager at jeg såret deg. 

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, Surrehuggu skrev:

?? Såvidt jeg kan se, så er ikke du trådstarter, så hvordan kan du da vite svaret på spørsmålet mitt om hvem denne personen ts sikter til er?

Fordi jeg kjenner saken. 

Anonymkode: 8ba0d...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en person som har fått meget velfortjent kred for en særdeles god idrettsprestasjon. 

Anonymkode: 8ba0d...ef8

Javel, det er vel fortjent da.

Anonymkode: 527c2...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen relasjon til denne personen. Det jeg har sett og ser er på felles grupper på fb (og tidligere Instagram fordi personen tagger sine innlegg i grupper jeg også følger - men har blokkert vedkommede fordi det ikke var bra for meg å se de fine og søte kommentarene hen fikk på seg som person). 

Jeg ser ingen annen utvei enn å bare trekke meg hvis jeg ikke takler dette nå. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Hvis du ikke takler dette har du et stort problem. 

Anonymkode: 527c2...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg kjenner saken. 

Anonymkode: 8ba0d...ef8

Ok, unnskyld til deg også. Jeg tror jeg får ta meg en pause. Jeg er altfor ufølsom i svarene mine noen ganger. Beklager det. 😢

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Ok, unnskyld til deg også. Jeg tror jeg for ta meg en pause. Jeg er altfor ufølsom i svarene mine noen ganger. Beklager det. 😢

Var ikke sånn ment. Beklager jeg ogs. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehuggu

Jeg tror jeg er så oppegående og smart noen ganger at jeg formulerer meg helt galt. Sannheten er jo stikk motsatt. Men men.. who cares anyway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Jeg tror jeg er så oppegående og smart noen ganger at jeg formulerer meg helt galt. Sannheten er jo stikk motsatt. Men men.. who cares anyway

Du er det. Smart og oppegående. Beklager reaksjonen min. Vi legger hele tråden død nå. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Ok, unnskyld til deg også. Jeg tror jeg får ta meg en pause. Jeg er altfor ufølsom i svarene mine noen ganger. Beklager det. 😢

Det var helt ok spørsmål. Ingenting å unnskylde. Ikke var det ufølsomt heller :-)

Anonymkode: 8ba0d...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var helt ok spørsmål. Ingenting å unnskylde. Ikke var det ufølsomt heller 🙂

Anonymkode: 8ba0d...ef8

Hva med meg, er jeg ufølsom?

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Unnskyld for at jeg er ufølsom, Surr :( det har ikke noe med deg å gjøre men med meg. 

Jeg skal ta til etterretning at jeg ikke har noe annet valg enn å trekke meg unna alt og alle. Jeg er ikke bra for noen og jeg fungerer ikke i grupper. Jeg orker ikke mere diskusjon, men dere må gjerne diskutere videre uten meg, jeg orker ikke lese mer og valget er tatt. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere visste om en person som blir «forgudet» og får masse andre bare kan se langt etter. Som blir trukket frem så alle kan se hvor bra hen er og hvor mye verdt hen er. som har alt; utseende, en personlighet alle liker, høy selvtillit, evner osv. Hvordan hadde dere taklet å være tilskuer til dette?

Jeg takler det ikke lenger og trekker meg nå helt unna fordi jeg ikke har andre måter å takle det på selv om det betyr at jeg må gi avkall på ting som betyr mye for meg. Jeg fikk så vondt at jeg kan ikke beskrive hvor vondt det gjorde å nok en gang få se hvor mye verdt denne personen er

spør her som en aller siste utvei 

Anonymkode: 240c5...1ee

Jeg hadde ikke taklet å la meg styre av sjalusi slik du beskriver. Hva gjør at du synes det er så vanskelig at en annen verdsettes ekstra mye?

 

Endret av frosken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere visste om en person som blir «forgudet» og får masse andre bare kan se langt etter. Som blir trukket frem så alle kan se hvor bra hen er og hvor mye verdt hen er. som har alt; utseende, en personlighet alle liker, høy selvtillit, evner osv. Hvordan hadde dere taklet å være tilskuer til dette?

Jeg takler det ikke lenger og trekker meg nå helt unna fordi jeg ikke har andre måter å takle det på selv om det betyr at jeg må gi avkall på ting som betyr mye for meg. Jeg fikk så vondt at jeg kan ikke beskrive hvor vondt det gjorde å nok en gang få se hvor mye verdt denne personen er

spør her som en aller siste utvei 

Anonymkode: 240c5...1ee

Hadde bare tenkt at vedkommende sikkert har fortjent det, at h*n har lagt ned mye jobb i det og ikke tenkt mer over det. Hvorfor skulle jeg bry meg mer om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...