Gå til innhold

Hvordan takle dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ødelagt alt. Jeg har vært urimelig og har gått langt over streken. Så det er ikke noe mer å diskutere. Takk for svarene. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere visste om en person som blir «forgudet» og får masse andre bare kan se langt etter. Som blir trukket frem så alle kan se hvor bra hen er og hvor mye verdt hen er. som har alt; utseende, en personlighet alle liker, høy selvtillit, evner osv. Hvordan hadde dere taklet å være tilskuer til dette?

Jeg takler det ikke lenger og trekker meg nå helt unna fordi jeg ikke har andre måter å takle det på selv om det betyr at jeg må gi avkall på ting som betyr mye for meg. Jeg fikk så vondt at jeg kan ikke beskrive hvor vondt det gjorde å nok en gang få se hvor mye verdt denne personen er

spør her som en aller siste utvei 

Anonymkode: 240c5...1ee

Hvis en person har så stor betydning for deg at du av slike årsaker gir avkall på noe som beyr noe for deg, er det grunn til bekymring. Du skriver at du ikke har relasjoner til personen. Men reaksjonen din tyder på at det likevel kan ha vært en relasjon som ikke har vært sunn. 

Ikke la andres liv få styre ditt liv.

 

Anonymkode: 778af...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en person har så stor betydning for deg at du av slike årsaker gir avkall på noe som beyr noe for deg, er det grunn til bekymring. Du skriver at du ikke har relasjoner til personen. Men reaksjonen din tyder på at det likevel kan ha vært en relasjon som ikke har vært sunn. 

Ikke la andres liv få styre ditt liv.

 

Anonymkode: 778af...17b

Det er bare jeg som har vært sykelig sjalu på en person jeg ikke kjenner. Vær så snill og legg tråden død. Jeg tar ansvar for alt. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk så vondt at jeg kan ikke beskrive hvor vondt det gjorde å nok en gang få se hvor mye verdt denne personen er.

Det er ikke personens verdi som måles i den typen oppmersomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare jeg som har vært sykelig sjalu på en person jeg ikke kjenner. Vær så snill og legg tråden død. Jeg tar ansvar for alt. 

Anonymkode: 240c5...1ee

La heller ikke sjalusien få styre deg. Livet er for kort til det. Vi er mennesker. Vi har følelser. Men ikke la de få taket på deg. Ikke la de få styre deg. 

Anonymkode: 778af...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Surrehuggu skrev:

 beklager at jeg såret deg. 

Jeg synes ikke egentlig du skal beklage når du ikke har gjort noe galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld for at jeg er ufølsom, Surr :( det har ikke noe med deg å gjøre men med meg. 

Jeg skal ta til etterretning at jeg ikke har noe annet valg enn å trekke meg unna alt og alle. Jeg er ikke bra for noen og jeg fungerer ikke i grupper. Jeg orker ikke mere diskusjon, men dere må gjerne diskutere videre uten meg, jeg orker ikke lese mer og valget er tatt. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Du må snart slutte å skrive slike innlegg. Jeg synes du bør sørge for å lagre alle disse trådene du har startet når du er opprørt, og så lese svarene om igjen i stedet for å poste på nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Frosken: takk for din hjelp her inne. Jeg tar kontakt med deg på hvis jeg trenger videre hjelp dersom det er ok for deg. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
2 timer siden, frosken skrev:

Jeg synes ikke egentlig du skal beklage når du ikke har gjort noe galt. 

Jeg greide ikke å skille mellom sjalusi og misunnelse, og beskyldte ts for å være misunnelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Jeg greide ikke å skille mellom sjalusi og misunnelse, og beskyldte ts for å være misunnelig. 

Du kom med et godt råd. Jeg overreagerte.

Vikke tenk mer på dette :) 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kom med et godt råd. Jeg overreagerte.

Vikke tenk mer på dette :) 

Anonymkode: 240c5...1ee

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har dummet meg loddrett ut og kan aldri gå tilbake til hobbyen min mer. Jeg er ferdig, etter lang tids hard jobbing mot mine mål. Jeg har mislyktes, og selv om jeg hadde gått tilbake ville det aldri blitt som før mer. Jeg har virkelig ødelagt for meg selv fordi jeg ikke taklet dette. 

Jeg er ikke som de andre, og vil aldri bli det. Alt som har hendt siste døgnet har dessuten vist meg hvilken grusom person jeg er. Jeg fungerer ikke i noen grupper og vil ikke utsette andre for meg og min sjalusi mer. Toget har gått nå, jeg skal ta ansvar for alt jeg har gjort og den jeg er og ikke se meg tilbake mer. 

Det positive med dette er at jeg kommer til å gå raskt ned i vekt i tiden fremover, noe jeg trenger. Jeg har ikke spist siden i går fordi jeg er konstant kvalm. Det er ekstremt vondt å tenke på alt jeg har ødelagt og hvor ille jeg er. Jeg vil aldri tilgi meg selv og kommer aldri til å være med i noen gruppe mer. 

Jeg er ferdig. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dummet meg loddrett ut og kan aldri gå tilbake til hobbyen min mer. Jeg er ferdig, etter lang tids hard jobbing mot mine mål. Jeg har mislyktes, og selv om jeg hadde gått tilbake ville det aldri blitt som før mer. Jeg har virkelig ødelagt for meg selv fordi jeg ikke taklet dette. 

Jeg er ikke som de andre, og vil aldri bli det. Alt som har hendt siste døgnet har dessuten vist meg hvilken grusom person jeg er. Jeg fungerer ikke i noen grupper og vil ikke utsette andre for meg og min sjalusi mer. Toget har gått nå, jeg skal ta ansvar for alt jeg har gjort og den jeg er og ikke se meg tilbake mer. 

Det positive med dette er at jeg kommer til å gå raskt ned i vekt i tiden fremover, noe jeg trenger. Jeg har ikke spist siden i går fordi jeg er konstant kvalm. Det er ekstremt vondt å tenke på alt jeg har ødelagt og hvor ille jeg er. Jeg vil aldri tilgi meg selv og kommer aldri til å være med i noen gruppe mer. 

Jeg er ferdig. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Jeg forstår ikke hva du har ødelagt.

Anonymkode: 527c2...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dummet meg loddrett ut og kan aldri gå tilbake til hobbyen min mer. Jeg er ferdig, etter lang tids hard jobbing mot mine mål. Jeg har mislyktes, og selv om jeg hadde gått tilbake ville det aldri blitt som før mer. Jeg har virkelig ødelagt for meg selv fordi jeg ikke taklet dette. 

Jeg er ikke som de andre, og vil aldri bli det. Alt som har hendt siste døgnet har dessuten vist meg hvilken grusom person jeg er. Jeg fungerer ikke i noen grupper og vil ikke utsette andre for meg og min sjalusi mer. Toget har gått nå, jeg skal ta ansvar for alt jeg har gjort og den jeg er og ikke se meg tilbake mer. 

Det positive med dette er at jeg kommer til å gå raskt ned i vekt i tiden fremover, noe jeg trenger. Jeg har ikke spist siden i går fordi jeg er konstant kvalm. Det er ekstremt vondt å tenke på alt jeg har ødelagt og hvor ille jeg er. Jeg vil aldri tilgi meg selv og kommer aldri til å være med i noen gruppe mer. 

Jeg er ferdig. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Er du ikke en smule navlebeskuende nå? Jeg tviler sterkt på at de andre på denne hobbygruppa reflekterer over det du mener å ha gjort overhodet. De aller fleste har i grunnen mer enn nok med seg og sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, Lillemus skrev:

Er du ikke en smule navlebeskuende nå? Jeg tviler sterkt på at de andre på denne hobbygruppa reflekterer over det du mener å ha gjort overhodet. De aller fleste har i grunnen mer enn nok med seg og sitt.

Tror ikke det i dette tilfellet. Du aner ikke hvor ille jeg er.. men jeg tar ansvar for det nå.

 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ligget nede for telling lenge nok nå... jeg skal reise meg og få tilbake troen på meg selv. 

I morgen når jeg våkner starter jeg med blanke ark og skal jobbe knallhardt for å få komme meg på rett kjøl igjen! 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dummet meg loddrett ut og kan aldri gå tilbake til hobbyen min mer. Jeg er ferdig, etter lang tids hard jobbing mot mine mål. Jeg har mislyktes, og selv om jeg hadde gått tilbake ville det aldri blitt som før mer. Jeg har virkelig ødelagt for meg selv fordi jeg ikke taklet dette. 

Jeg er ikke som de andre, og vil aldri bli det. Alt som har hendt siste døgnet har dessuten vist meg hvilken grusom person jeg er. Jeg fungerer ikke i noen grupper og vil ikke utsette andre for meg og min sjalusi mer. Toget har gått nå, jeg skal ta ansvar for alt jeg har gjort og den jeg er og ikke se meg tilbake mer. 

Det positive med dette er at jeg kommer til å gå raskt ned i vekt i tiden fremover, noe jeg trenger. Jeg har ikke spist siden i går fordi jeg er konstant kvalm. Det er ekstremt vondt å tenke på alt jeg har ødelagt og hvor ille jeg er. Jeg vil aldri tilgi meg selv og kommer aldri til å være med i noen gruppe mer. 

Jeg er ferdig. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Hvor mange måneder er det siden forrige episode som var ganske identisk? Det er minst tiende gangen du skriver på dol at du ikke kan gå tilbake til hobbyen din. Alle de andre gangene har du tydeligvis kunnet gå tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, frosken skrev:

Hvor mange måneder er det siden forrige episode som var ganske identisk? Det er minst tiende gangen du skriver på dol at du ikke kan gå tilbake til hobbyen din. Alle de andre gangene har du tydeligvis kunnet gå tilbake. 

Har ikke sagt at jeg kan gå tilbake denne gangen. Jeg vil ikke skive mer om dette fra nå av. 

Anonymkode: 240c5...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...