AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Hva gjør en for å holde ut indre smerte å få det til å gå over som har vart flere uker? Anonymkode: 8654d...401 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Dra på tur med termos. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 1 minute ago, kupton said: Dra på tur med termos. Eller drikke seg full. Det skal jeg gjøre selv om jeg er innlagt på DPS Anonymkode: ed064...e78 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller drikke seg full. Det skal jeg gjøre selv om jeg er innlagt på DPS Anonymkode: ed064...e78 Det er ikke noe alternativ for meg. Anonymkode: 8654d...401 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 8 minutter siden, kupton skrev: Dra på tur med termos. Det gjør det verre. Da blir jeg sittende der å tenke på alt som er vondt. Jeg er helt nedkjørt. Anonymkode: 8654d...401 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 3 minutes ago, AnonymBruker said: Det er ikke noe alternativ for meg. Anonymkode: 8654d...401 Hvorfor? Er du under 18? Anonymkode: ed064...e78 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Jeg velger å drive med selvdestruktiv atferd når jeg sliter med indre smerte. Anbefales ikke. Anonymkode: ed064...e78 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Jeg er sliten og har ikke energi til å gå tur. Jeg er også redd og utrygg. Anonymkode: 8654d...401 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Det river meg i stykker å ha det sånn over lang tid. Men jeg har ikke noe valg, det finnes ingen andre måter å håndtere det på enn å bare stå i det og ha det vondt. Det er bare det at jeg er i ferd med å bli syk av det Anonymkode: 8654d...401 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg velger å drive med selvdestruktiv atferd når jeg sliter med indre smerte. Anbefales ikke. Anonymkode: ed064...e78 Jeg har allerede fått noen til å bli sint på meg pga det, så det anbefales ikke nei, i tillegg hjelper det ikke og gjør bare alt verre. Har aldri prøvd selvskading og det er heller ikke noe alternativ. Men takker for deres råd. Anonymkode: 8654d...401 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør en for å holde ut indre smerte å få det til å gå over som har vart flere uker? Anonymkode: 8654d...401 Vedhogging. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautifulWorld Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 6 minutes ago, mariaflyfly said: Vedhogging. Vedhogging er veldig kjekt. Anbefales 😁 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Siden det er «kronisk» er vel det beste å slutte å kjempe mot den indre smerte og lære seg å leve med den.. Anonymkode: 8654d...401 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautifulWorld Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 (endret) 5 minutes ago, AnonymBruker said: Siden det er «kronisk» er vel det beste å slutte å kjempe mot den indre smerte og lære seg å leve med den.. Anonymkode: 8654d...401 Å gi opp er aldri det beste alternativet (vet det er ironisk at det kommer fra meg). TS bør heller jobbe hardt i terapi og gradvis vil h*n oppleve bedring. Endret 20. juli 2019 av BeautifulWorld 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 39 minutter siden, BeautifulWorld skrev: Å gi opp er aldri det beste alternativet (vet det er ironisk at det kommer fra meg). TS bør heller jobbe hardt i terapi og gradvis vil h*n oppleve bedring. Jeg tenker at jeg må jobbe for å akseptere å ha det vondt i stedet for å kjempe i mot. Det nytter ikke å kjempe mot, det blir faktisk vondere av det. Anonymkode: 8654d...401 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det gjør det verre. Da blir jeg sittende der å tenke på alt som er vondt. Jeg er helt nedkjørt. Anonymkode: 8654d...401 Hvis du går lang tur i skogen, så blir du da ikke sittende? Det er godt dokumentert at fysisk aktivitet kan bedre lettere depresjoner. Men det er jo ikke slik at vonde følelser går umiddelbart. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at jeg må jobbe for å akseptere å ha det vondt i stedet for å kjempe i mot. Det nytter ikke å kjempe mot, det blir faktisk vondere av det. Anonymkode: 8654d...401 Akseptere er bra, grubling er neppe bra. I mindfulnessbaserte terapiformer snakker man om SOAL-prinsippet: Stopp - observer - aksepter - og "let god" (dvs. la tankene og følelsene forsvinne og fokuser på noe annet i stedet). 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 1 time siden, frosken skrev: Akseptere er bra, grubling er neppe bra. I mindfulnessbaserte terapiformer snakker man om SOAL-prinsippet: Stopp - observer - aksepter - og "let god" (dvs. la tankene og følelsene forsvinne og fokuser på noe annet i stedet). Skal prøve 👍 Anonymkode: 8654d...401 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 6 timer siden, frosken skrev: Akseptere er bra, grubling er neppe bra. I mindfulnessbaserte terapiformer snakker man om SOAL-prinsippet: Stopp - observer - aksepter - og "let god" (dvs. la tankene og følelsene forsvinne og fokuser på noe annet i stedet). Fikk det lettere 👍 er ikke den dype smerten lenger. Anonymkode: 8654d...401 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautifulWorld Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 7 minutes ago, AnonymBruker said: Fikk det lettere 👍 er ikke den dype smerten lenger. Anonymkode: 8654d...401 Så bra! Håpe det blir enda lettere for deg 😀. Lykke til ❤️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.