Gå til innhold

Hei, dere. Vil dere hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Gjest PrincessIncognito
Skrevet

Det har seg sånn at en lege fornærmet meg skikkelig. Jeg følte meg fryktelig krenket.

Problemet er at jeg kommer ikke ut av det, og det har gått flere dager. 

Tankene kverner og går. Jeg tenker på hva denne legen sa om og om igjen, dagen lang. Det får meg til å føle et veldig ubehag, og jeg ønsker å kommer over det og å gå videre. Men jeg får det liksom ikke til! 

Har noen råd om hvordan jeg skal komme over det?

:) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

skriv det ned på et papir. brenn papiret.

Anonymkode: 735e8...dce

Skrevet

Har du en sak her, som i at han faktisk har gjort noe uprofesjonelt, eller er dette noe som egentlig bare bør glemmes? 

Gjest PrincessIncognito
Skrevet
8 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Har du en sak her, som i at han faktisk har gjort noe uprofesjonelt, eller er dette noe som egentlig bare bør glemmes? 

Muligens en blanding.

Legen stilte meg ulike spørsmål ang. min psykiske helse.

Jeg svarte åpent og oppriktig.

Legen svarte ved å være kritisk til alt jeg sa. Jeg tolket det som om legen ikke trodde at jeg var ærlig. 

Legen var også litt frekk. F.eks sa hun: "det kan hende at du er helt klin gæren hvis du ikke tar litium, hva vet jeg?". Hun sa også at munnen min sa én ting, mens kroppsspråket mitt sa noe helt annet. 

Kort oppsummert betvilte legen alt jeg sa, og jeg ble veldig fornærmet fordi det vi pratet om var viktig for meg. 

Gjest PrincessIncognito
Skrevet

Og ikke minst; jeg snakket sant. 

Jeg taklet det at hun ikke hadde tillit til meg svært dårlig. Jeg er vant til at folk tror meg, så dette var litt nytt for meg, faktisk. 

Denne legen kjenner meg ikke, da. Hun dømte meg ila 10 minutter, og også det jeg psykologen har jobbet med i 3,5 år, som om alt det ikke betydde noen ting. 

MEN. Nå må jeg komme meg videre. Stresser alt for mye med dette :S 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...