Gå til innhold

Sobril og fysisk aktivitet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Skal ut på en litt tung gåtur senere i uka men sliter med angst. Har fått 25 mg Sobril fra legen som jeg kan bruke ved behov. Hvordan vil den fysiske formen påvirkes om jeg tar 25 mg før turen? Har ikke toleranse siden jeg nesten ikke bruker Sobril.

Endret av Zyprexus
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Zyprexus skrev:

Hei!

Skal ut på en litt tung gåtur senere i uka men sliter med angst. Har fått 25 mg Sobril fra legen som jeg kan bruke ved behov. Hvordan vil den fysiske formen påvirkes om jeg tar 25 mg før turen? Har ikke toleranse siden jeg nesten ikke bruker Sobril.

Hadde ikke tatt så mye Sobril før en tung gåtur.

Anonymkode: 613ee...b81

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Hva vil skje?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Zyprexus skrev:

Hvorfor ikke? Hva vil skje?

Jeg blir veldig trøtt og dorsk av det. Tror ikke hadde lyst til gå en lang tur da.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Del den i to i starten. 25 mg er ganske mye når en ikke er vant med den, og du vil fortere få toleranse for høye doser. Rundt 15 mg, mer ville jeg ikke tatt første gangen, og jeg ville heller ikke gjort det før en lang tur når du ikke vet hvordan kroppen din responderer på den. Pass på at du bare bruker det en sjelden gang når angsten er virkelig høy, så du ikke utvikler avhengighet. Det kan være beintøft, av erfaring. 

Anonymkode: 98889...6f8

AnonymBruker
Skrevet

ja det kom litt feil, vr ment til trådstarter. Ellers enig med deg i det du skriver.

Anonymkode: 98889...6f8

FjellOgDalar
Skrevet

TS, 

Det kommer jo litt an på om du er vant med benzo eller ikke. Om det var meg, ville jeg tatt 15mg hjemme  for å få en føling med hvordan det virker. Man kna bli slapp i kroppen - noe som kan være ugreit på tur i litt ulendt terreng. Du kan føle deg litt sløv og kanskje få litt vanskelig for å konsentrere deg. Jeg ville derfor ikke gått for meg selv. 

Men dette er bare generelt. Er du vant med Sobril og vet hvordan du reagerer på det, vil jeg anta at fysisk aktivitet går greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...