Gå til innhold

Savner gamle DOL


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ikke bare tror jeg nå med datasikkerhet osv. Det reflekterer kanskje deltagelse for mange.

Anonymkode: c4b2b...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare tror jeg nå med datasikkerhet osv. Det reflekterer kanskje deltagelse for mange.

Anonymkode: c4b2b...71d

Nja - folk legger nok ikke ut like mange detaljer om problemer og sykdommer som på 90-tallet. Men mange skriver jo om litt av hvert under fullt navn på Facebook.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Kan man spørre spørsmål på Facebook?

Ting har endret seg mye ja. Alt blir bare tyngre og tyngre i dialoger synes jeg og tema er mye forskjellige fra tidligere. Men kommer sikkert tilbake.

Ting er ofte ikke så enkelt å få tid til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Har inntrykk av at Facebook er stedet folk frir til hverandre i dag og blir kjent. Snart har man kanskje vigselsrett der.

Det er så mangt og mye i dag. Ting er ofte ikke så enkelt å få tid til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...